Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnere søges til nyt spændende start op

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen 

Jeg søger en partner til mit start up Swappi.

Swappi er et nyt koncept som skal hjælpe primært iværksætter med spare penge på ydelser.

Det gør de ved at bytte deres ydelser med hinanden.

Jeg vil meget gerne forklare meget mere om idéen hvis du skulle være interesseret.

Det søger jeg.

Din viden skal være inde for de sociale medier, Marketing, Google Adwords, Google Analytics.

Som partner skal du ikke komme med nogle penge, men der i mod dedikation, tålmodighed og en forelskelse i iværksætteri. Det er en rigtig god ide at have en indkomst da der ikke er noget som hedder løn i opstarten. Som partner vil du få en procent del af virksomheden (efter aftale).

I den anden partner søger jeg kompetancer inden for programmering (Du skal ikke lave hjemmesiden, men holde den opdateret og udvikle den.)

Hvis du kan lave grafisk arbejde vil det være et stort plus. Du bliver partner på samme vilkår som overstående.

Jeg står selv for økonomien, videreudvikling og presse.

Jeg bor selv Lyngby men har planer om at flytte til kbh i en nær fremtid. Det er ikke noget krav men et stort plus hvis du bor i Storkøbenhavn 

Hvis dette har interesse. Så må du meget gerne skrive til min mail: frederik_wind@hotmail.com

Fra Randers
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, det minder lidt om det Barter system der var engang.

Det var via dankort, hvor igen kunne købe ydelser, af hinanden.
Det lykkedes vist ikke rigtig...

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har et super spændende projekt. Og du har allerede meldt dig ind som partner.

Mit projekt går på at samle alle posts fra folk der søger udviklere/programmører som partnere til deres super gode ideer Devil

Min ide er så at vise dem frem på et site og lade folk rate og kommentere dem. 

Målet er at få folk med ideer til at indse at "betal din programmør som du betaler din frisør" er den eneste vej. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Hvordan skal dit koncept kunne tjene penge hvis konceptet er at man skal bytte?

:)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)