Kan godt lide jeres navn. Jeg vil anbefale i ændrer jeres indkøbskurv, så den er lidt mere fremhævende. :) |
Så er der lavet lidt ændringer... Og har endelig fået en aftale med Nets, så dankortet kommer meget snart op at køre..
Kan godt lide jeres navn. Jeg vil anbefale i ændrer jeres indkøbskurv, så den er lidt mere fremhævende. :) |
Ændre den Baggrundsfarve omgående.. Det er den der ødelægger det meste. Tror hjemmesiden kan se fin ud bare ved et simpel skift af BG color :) |
Hvis du gerne vil kvitte smøgerne og leder efter en god e-cigaret, så kan du finde anmeldelser her: www.el-ciga.dk
Synes bare det bliver Hvidt i hvidt... Og den må jo gerne have lidt retro/vintage-look... |
Hej Kasper Synes lige umiddelbart at farven på hjemmesiden skal ændres - og at der skal være en tekst, således man ikke er i tvivl om hvad man skal på siden. Derudover ville en længere beskrivelse af produktet passe godt ind, ellers fedt koncept! God vind fremover. Mvh. Jacob Bager CleverDeal.dk |
www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.
Jeg synes at farverne er ok - det er jo en butik der skal henvende sig til købere som vil have noget romantisk/vintage. Selve siden er dog noget kedelig og en smule uinspirerende. Der er problemer med, at når man klikker på noget af tøjet (på billederne) så kommer man ikke ind på produktet man har klikket på, men tilbage til forsiden/nyeste varer. Jeg synes der er meget få produkter på siden. Og så kan man kun vælge op til str.2 år, selv om i skriver at de laver tøj op til str. 10år. Jeg ville måske undlade at skrive at de laver op til str.10 år, hvis i ikke kan tilbyde det. Og så synes jeg i skulle undlade at skrive at det ikke er hverdagstøj - det er vel op til folk selv at vurdere. Man kunne få den opfattelse, at tøjet ikke er holdbart, når det skrives på den måde. Held og lykke med butikken |
Jeg synes egentlig farven er ok - men ikke som baggrund under produkterne - kun som ramme om indholdet. Ellers bliver siden for tung (og ikke mindst ikke-brugervenlig) Tekst i toppen ved siden af logo står på spraglet baggrund, som gør den svær at læse Der mangler Call-To-Action i shoppen, f.eks. er købsknapper alt for usynlige, indtil man kommer til kassen Fragttabellen der kommer som popup på hver eneste vare popup med generelle priser på fragt er unødvendig. Jeg ved ikke, om min vare vejer 100 g eller et kg så det er vildt irriterende, at jeg hele tiden rammer denne boks, når jeg nærmer mig Læg i kurv knappen. Jeg kan ikke nemt finde denne oversigt andre steder. Jeg ville i stedet lave en side, hvor du lister fragtpriser og skriver, at kurven opdaterer automatisk - eller gør den nu det? Uanset om jeg lægger for 125 kr. i kurven eller 500 kr. så er der ingen fragt, sikkert fordi du har "afhentning" som standard fragtmetode - det er misvisende og vil give forladte indkøbskurve, når folk kommer til kassen. Det er vigtigt at man hele tiden kan se, hvad det koster at få denne specifikke vare sendt. På varesider vægter du højere, at folk deler på diverse sociale medier, end at de rent faktisk ser knappen "Bestil" (som dog er orange, men den drukner i de links der står ovenover til Facebook osv.) Kurven i toppen drukner i baggrundsgrafik Checkout er rodet og klemt mellem venstre og højre kolonne, der nemt kommer til at stjæle mit fokus, så jeg klikker videre i stedet for at gennemføre bestillingen på den vare, jeg har lagt i kurven og egentlig var klar til at købe. Selve formularen i checkout er også ret rodet at se på. Den må kunne styles bedre. Hvis du kan, så skjul de andre kolonner på købssiden, så kunden kan fokusere på at gennemføre købet. Siden er ikke videre pæn i responsiv visning Jeg kunne blive ved... |
Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet
Jeg har været inde og kigge på din hjemmeside, og jeg syntes den ser rigtig fin ud. Den er nem og overskuelig at kigge på, og det vigtigste er at man kan se hvor man kan kontakte jer henne. |
Hej Kasper Jeg kan rigtig godt lide jeres farvevalg, i kombination med jeres "retro brand" :-) Når det er sagt synes jeg et webshoppen mangler opsætningsmæssigt. Jeres webshop er meget skabelonagtigt i opsætning, hvilket ikke nødvendigvis behøver at være en skidt ting, men synes i jeres tilfælde at i burde prøve at afvige fra den mange bokse og kanter en smule. Overvej at fjern venstre sidebar, hvorefter I så kunne samle de vigtigste elementer i den højre. Held og lykke fremover! :-) |