Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Koncept sælges - kr. 1

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Fra  Passatempo Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksætter! Jeg sælger konceptet til mit quizspil 'Passatempo - Quiz for børn og unge'. Spillet foreligger i fysisk form, men det har fejl og mangler, der skal udbedres, før det er ægte salgbart. Fejlene og manglerne er lette at rette. Spillet har fået pæne ord med på vejen af Nønne Lønne Votborg, der anmelder spillet i Sjov for Børn på følgende måde:

Passatempo
Quiz for hele familien - på deltagernes præmisser! Passatempo er et allround quizspil, der først og fremmest skiller sig ud ved, at spørgsmålene er delt ud i tre sværhedskategorier: voksne, teenager og børn. Ved hvert spørgsmål læses alle kategoriernhttp://www.sjovforborn.dk/artikler/billeder/spillopper/passatempo.jpge op, idet et spørgsmål har form som tre ledetråde der gradvist bliver nemmere i takt med man bevæger sig fra voksne, teenager til børnedelen. Det er en rigtig fin idé.

Ydermere har Passatempo den fine finesse, at hver spiller får en ramme hvori vedkommende placerer sine pointkugler, der skal bygges op til en pyramide på i alt 15 kugler før vinderen er fundet. Når en deltager svarer rigtigt, må der trækkes det antal kugler, deltageren har gjort sig fortjent til i en sort pose. Kuglerne har forskellige farver, og de har forskellige værdi, ligesom enkelte kugler giver mulighed for at snuppe kugler hos modspillerne . På den måde skabes ekstra dynamik og spænding i et quizspil spillerne måske troede var afgjort.

Alt i alt virker Passatempo uhyre velgennemført og kandiderer til at blive et af de absolut foretrukne quizspil i familien, fordi alle kan være med.  http://passatempoquiz.dk

Hvis du vil have mere at vide, må gerne maile til mig: nc.passatempo@gmail.com



Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt at se du fandt ud af at få lavet et indlæg. Velkommen til :)

Fra Århus
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Fra  Passatempo Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, og endnu engang, tak for hjælpen. Så venter jeg bare på svar fra nogle, der kan se potentialet i spillet. Et potentiale, som jeg ikke selv kan udvikle, idet jeg ikke er født med sælgergenet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)