Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger sælger eller mødebooker. Intet indtjeningsloft! Noget for dig?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 36
Fra  Muse Captain Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle,

Jeg har startet et appfirma, der sælger skræddersyede kvalitetsapps, der hjælper virksomheder med at genere henvisninger, tiltrække nye kunder og motivere deres kunder til at komme igen.

Fokus nr. 1 er at genere resultater for alle kunder, og jeg står så meget inde for deres effekt at jeg sælger dem med en 100%-pengene-tilbage-tilfredsheds-garanti, hvilket hjælper dig i salget.

Søger en sælger til mødebookning og personligt salg/møder. I opstartsfasen/i en prøveperiode aflønnes med % procent af alt salg som han/hun laver (uden loft - kan jeg ikke følge med hyrer jeg flere medarbejdere). Går det godt, vil jeg hellere end gerne ansætte med en fast grundløn/timeløn + provision.

Det eneste krav til dig er at du reelt kan sælge og holde dine aftaler. Jo flere timer jo bedre, men du bestemmer selv antallet af timer. Arbejdet kan passes ved siden af studiet eller sammen med fuldtidsarbejde el. evt. under barsel. Om du er man/kvinde, Københavner/Jyde/Fynbo er ligegyldigt. 

Alt er klart til at du kan starte hurtigst muligt. Hvis du vil høre mere, så kontakt mig på anders(snabel-a)typofonic.com.

Mvh

Anders

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)