Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg midlerne/pengene?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Står og skal bruge noget meget konkret hjælp.

Har sammen med en ven haft "hjemmesiden" DonerDitGrej på facebook hvor vi indsamler frilufts og sportsgrej til salg på en auktion. Alle pengene går til velgørenhed. Pt har vi indsamlet og doneret 100.000 kr til diabetesforeningen. Vi kan godt lide at lave velgørenhedsarbejde, men nu vil vi gerne udvide med flere auktioner til andre gode formål.

MEN...

Hvor i alverden finder jeg en fond/rig gammel mand som gerne vil betale en auktionshjemmeside for os? Vi tjener som sagt intet på vores arbejde..

Hvem kan hjælpe med et konkret bud på hvor pengene skal findes?

Tilmeldt 17. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Fra  WAVEHOUSE CPH ApS Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathiasleth,

Det er en dejlig frivillig-arbejde du udfører. Der er rigtig mange fonde du kan ansøge om hjælp og få midler. Der er også mange virksomheder som tilbyder hjælp til fundraisingsarbejde mod for procentdel.

Vi, Wavehouse kan også godt hjælpe dig med opgaven, du er velkommen til at skrive til mig for at høre mere om priser og forløbet.

Vh. Jeppe

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes mange billige og enda gratis aktions scrips hvor du meget nemt kan komme online uden at finde en "gammel rig mand"

Find dig en programmør. Han eller hun skal nok kunne installerer et script for 2-3000,- eller måske mindre.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Fra  DK-Solutions ApS Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathiasleth

Hvis det drejer sig om at få plads på et webhotel, vil jeg godt stille et til rådighed,
Vi har Plesk v. 12 kontrolpanel, med oneclick installation ad bl.a. Wordpress.

mvh
DK-Solutions ApS
Kell 

Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke om I hjælper som private personer eller hvordan I har organiseret jer?

Det jeg vil foreslå, er at I danner en foreninger / hjælpeorganisation og derefter som et led i jeres arbejde, søger fonde, puljer m.m. om tilskud til de projekter I måtte have.

I skal så søge om støtte til jeres konkrete projekter og ikke til jeres organisation som helhed. Et helt konkret projekt kunne være jeres hjemmeside. Forklar hvad den vil gøre for jeres organisation fremadrettet. Hvad er nyskabende ved jeres forening / organisation og hvorfor er det vigtigt at I får lavet denne hjemmeside.

Håber dette kan være med til at bringe jer på rette vej. Når I skal til at søge fonde, så kan I evt. overveje at hente min gratis e-bog med 10 tips til bedre fondsansøgninger. Den finder I på: http://www.aktivfundraising.dk/10-tips-til-bedre-fondsansogninger/

Held og lykke med jeres projekt :)

 

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)