Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken virksomhedsform skal jeg starte?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vodskov
Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er en studerende som pt har 3(4) projekter jeg gerne vil lave på sigt

- en børnebog

- en særlig træningsapp

- en webshop med et fedt twist

- (et eksisterende produkt som skal have et nyt design så det virker bedre (hvis jeg kan komme frem til et design)

Mit spørgsmål er så:

Nu vil jeg jo rigtig gerne starte med den her børnebog og selvom jeg ikke kan forvente den store indtjening, så vil jeg gerne have et cvr, fordi jeg så fra start kan holde styr på regnskabet med dinero, og det er bare endnu et skub i den rigtige retning.

Men men men, hvad skal jeg så vælge? Et overordnet selskab (som har de andre under sig) og hvad skal det så være? Eller skal jeg bare starte en enkeltmandsvirksomhed eller anden form for selskab? Der er virkelig minimum af penge fra start, og jeg vil satse stort på crowdfunding

På forhånd tak for svar

Mona

Fra Glostrup
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 33
Fra  myBiss ApS Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fakturering, projektstyring, timeregistrering, opgave og aktivitetsstyring og meget mere..

http://www.mybiss.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Det er meget svært at svarer på, da det kommer an på hvordan dit cashflow bliver osv. i forhold til skatteoptimering af din private økonomi. Derfor vil jeg råde dig til at finde din forretningsmodel også søge rådgivning ved en revisor. En revisor vil kunne svare dig på 5 sek, efter et par spørgsmål. Du kan også gå til en jurist, men de tænker mere på risiko og ansvar i denne sammenhæng, hvilket der ikke lader til at være ret meget af, da du ikke mener du kan tjene det store på børneboggen. :)

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Vodskov
Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar, jeg tror jeg lander på pmv. Super dejlig blog John, den giver mere mening end skats hjemmeside.

Jeg har en del styr på bogføring, og kender til ejerformer, hvad der er godt og skidt, da jeg har lært det i eø på skolen, og får topkarakterer i faget.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)