Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er mest sikrest?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften aminoer!

Jeg er ved at bygge en ny hjemmeside op, og er nu ved kontakt siden. Hvad er sikkert her. Kan jeg bare smide hele skidtet ind adresse, telefon, osv osv osv.

Ved godt det signalere troværdighed, men er også bare bange for at der er nogen som ikke kan kende forskel på dit og mit.

Derfor spørger jeg hvad er sikkert?

Mvh. 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Selvfølgelig kan du smide adresse mv. ind på din hjemmeside. Dette giver for det første troværdighed, men det er også forholdsvist relevant, hvis nu dine kunde f.eks. skal retunere nogle varer tilbage.

Vi har hos CleverDeal.dk f.eks. lagt divers info ned i footeren på hjemmesiden. Tjek det ud: www.cleverdeal.dk

Håber det hjalp på besvarelsen.

Mvh.

Jacob Bager

CleverDeal.dk

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 20
Fra  Pinkstudio.dk Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig skal du have alle informationer liggende - at drive forretning med "hemmelig adresse" er næppe ret rentabelt i det lange løb.

Er du bekymret for indbrud eller lign. - så invester i noget sikring, alarm etc.

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er selvfølgelig rigtigt. Det handler om troværdighed.

Det skal så siges at min virksomhed udelukkende skal drives på nettet. Det er ikke en butik hvor der skal kunne bestilles varer, men en service. Kunderne ville i princippet aldrig skulle bruge min adresse, og ville ikke have noget at gøre på min adresse med mindre andet er aftalt. (her tænker jeg møder) 

Kunne det så ikke være nok med

Navn efternavn
Mobil nummer
cvr nummer

Så ville de jo også altid kunne finde min adresse igennem cvr, men så står det ikke åbenlyst. 

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du virkelig ikke ønsker din adresse synlig. Så lej en postbox og brug den som firmaets post adresse på hjemmeside.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 20
Fra  Pinkstudio.dk Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jo godt være nok - man kan også vælge at ikke angive noget. Der er bare en stor risiko for at rigtigt mange ville vælge at ikke købe en service fra folk der vælger at drive den fra en semi-hemmelig adresse.

Og hvis det kun er en service ydelse, altså intet varelager osv - hvorfor er du så så bekymret for dem der ikke kan kende forskel på dit og mit? Altså er du bekymret for at indbrudstyve ville vælge dit hjem, fordi du har din adresse stående på en hjemmeside?

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har nok ret, jeg er nok bare for bekymret. :-) 

- ville det virke utroværdigt at leje en postboks eller ville det være ok? 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 20
Fra  Pinkstudio.dk Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Bekymret for mig?

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke for "dig" men for alle de mange forskellige mennesker man ikke kender som lige pludselig har ens adresse 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppechristensen46:
Ikke for "dig" men for alle de mange forskellige mennesker man ikke kender som lige pludselig har ens adresse 

Det behøver du virkelig ikke være nervøs over. Da jeg havde en side kørende, fik jeg både mit fulde navn, privat adresse og mobilnummer lagt på en side om brug af cookies (Tak EU, hvad skulle vi dog gøre uden den lov?)

I den tid siden var oppe, kom der aldrig nogen hen til mig (hvorfor skulle de?), jeg blev ringet op 2 gange af Aminoer No big deal. Spil på troværdigheden og forskub nervøsiteten.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)