Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uber kommer til Danmark og det skal nok ryste op i Taxabranchen

Side 21 ud af 23 (222 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:
Skriv lige igen når McDonalds i USA betaler burgervendere 100kr/timen

Du forstår åbenbart ikke ret meget om samfundet generelt ?. I USA har de jo ikke de samme leve omkostninger som vi har i Danmark. Eller den samme Skatte procent eller den samme moms procent. Så det ville da være lidt mærkeligt hvis de så skulle have det samme i løn. Prøv at sætte dig lidt ind i emnet inden du svarer igen ellers får man hurtigt det indtryk at det er dig selv du snakker om når du snakker om ubegavede folk.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Ja taxabranchen er smadret, pga. latterlig lovgivning og en tåbelig branche

Det er da noget af en påstand. Hvad baserer du lige det på ?. Lad os se beviserne på din påstand ?. Og at kalde en hel Branche tåbelig fordi du har mødt et par uheldige individer er jo helt til grin.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde en ansat i USA der fik 3.500 $ om måneden, altså godt 20.000 kr.
Hans kone var ansat teraperut på et hospital.

De havde 2 store biler, et 6 år gl.  350 m2 hus med pool i et godt område.
De havde barn, de rejste på ferie, de havde den bedste healt insurance (Meget bedre service end hvad du får i Danmark) m.m.

Alt sammen på 2 små lønninger.

Det kan de på pga. lav skat, billige biler, billig benzin, billige EL, billig mad m.m.

Middelklassen i USA lever et liv som kun direktører i Danmark kan matche.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:
Jeg havde en ansat i USA der fik 3.500 $ om måneden, altså godt 20.000 kr.
Hans kone var ansat teraperut på et hospital.

De havde 2 store biler, et 6 år gl.  350 m2 hus med pool i et godt område.
De havde barn, de rejste på ferie, de havde den bedste healt insurance (Meget bedre service end hvad du får i Danmark) m.m.

Alt sammen på 2 små lønninger.

Det kan de på pga. lav skat, billige biler, billig benzin, billige EL, billig mad m.m.

Middelklassen i USA lever et liv som kun direktører i Danmark kan matche.

det er IKKE små lønninger... sat op imod fx wallmarts lønninger  så er det direktør lønninger det der... så det er jo fint nok de kan købe alt det... kunne de også i danmark hvis du sætter en bilka medarbejders løn op og ganger den som her...!

og havde manden boet i honduras kunne han sikkert have ansat 12 mand til at ordne hus og have for de samme penge:)

udover det så er alting jo kun så billigt fordi andre betaler prisen.... der er jo nogen der ikke får den løn for at bygge huset, trække el eller lave hans biler....!

samtidig er der ikke et socialt sikkerhedsnet og meget andet skidt i USA... bla. en stat der kører med KÆMPE underskud..... USA er ikke et foregangs land!

det her lyder som når lars og anders roser schweiz til skyerne... det lyder flot at pille lidt tal ud og sige se hvad de kan!!!! lige bortset fra at schweiz formue baserer sig på nazi penge, gassede jøders penge og nulevende skatteunddragere.... virkeligt et land at se op til:)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger ikke det er en lav løn, men det er den løn en it-supporter og en "sygeplerske" tjener og det er så middelklasse som det kan blive. 

Hvad tror du en it-supporter og en sygeplejerske har i Danmark?

Måske en lille bil, et rækkehus i søndrebøvelse og så er de penge brugt.
 
De fleste folk i USA har det faktisk rigtig godt og det er ærgerligt at der er så mange i Danmarks der tror anderledes. Men det kræver jo nok at man undersøger tingene lidt.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Hvad tror du en it-supporter og en sygeplejerske har i Danmark?


kan fortælle dig hvad en sygeplejerkse har i danmark... et hus til 1.8 millioner mellem 21.000 og 24.000 udbetalt om månenden og en mand der sidder og hygger med gamle mobiltelefoner i kælderen:)

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

men forstå mig nu ret.... for mig handler det ikke om hvad JEG kan få... det handler om hvad dem der ikke har, har.... og der er USA langt langt langt bagefter!

jeg vil gerne have det store hus og den store bil... men IKKE på bekostning af at andre ikke kan få deres hverdag til at hænge sammen eller at jeg ryger hele vejen igennem det hele hvis bare lidt går galt...!

jeg betaler gerne for et socialt sikkerhedsnet... uanset om jeg nogensinde får brug for det.... bare det at vide at det gavner andre gør at jeg har det fint med at betale til det!

jeg vil gerne have de store dyre ting... men har jeg ikke råd til dem er det ikke skatten der er for høj, andre der tjener for meget osv... nej det er bare mig der ikke tjener nok.....!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

En dansk sygeplejerske har godt 30 k om måneden før skat, så hvordan det kan blive 24 k er mig lidt af en gåde.
Du må være ret god til at rode med mobiler ;-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Altimobiler.dk:


jeg betaler gerne for et socialt sikkerhedsnet... uanset om jeg nogensinde får brug for det.... bare det at vide at det gavner andre gør at jeg har det fint med at betale til det!



Der er vi enige om, det gør jeg også.
Problemet er at vores system sander til med folk der ikke deltager i at lave værdi, men bare kræver.
Nå fuck det, vi bliver alligevel aldrig enige :-)
Tak for kampen.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

man betaler cirka 1/3 del i skat... så det passer meget godt med de 30... har faktisk aldrig interesseret mig for hvad hun får før skat... for mig handler det om hvad der er tilbage efter skat og hvad jeg kan købe for dem....:)

og tja... gu er jeg dygtig... men som du nok ved tager ting tid at bygge op... og jeg sagde mit arbejde op i august 2012... og fik min første løn maj 2014... hele 15.000 før skat:) men igen... det er slet ikke så svært at klare sig i dagens danmark... selv uden de mange vilde lån...!

Side 21 ud af 23 (222 indlæg)