Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uber kommer til Danmark og det skal nok ryste op i Taxabranchen

Side 17 ud af 23 (222 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SWcotspain:

rengjort chauffør for en flad halvtredser.

Mvh

Stig

Wink Hvilke ydelser kan man købe i din virksomhed for det beløb ????

Jeg synes det er utroligt at man ikke har erfaret at pris og kvalitet ofte hænger sammen.

Køber jeg selv til en lav pris er mine forventninger også mindre end når jeg køber til en høj pris.

Man burde som "klog" forbruger, kunne sige sig selv, at der grænser, hvor billigt tingene kan erhverves.

Med hensyn til billig udenlandsk arbejdskraft, vil man nu kunne erfare, at bl.a. udenlandske håndværkere har fundet ud af, også at tage sig betalt.

Hvad vil den danske forbruger så få ud af det ?? Wink

Når f.eks. gamle håndværksfag er bortgået, fordi der ikke længere er nogle unge mennesker der bliver uddannet, grundet ingen mestre har råd, grundet prisbaskere.

Men ordsproget "Man får hvad man betaler for" kommer nok tilbage til manges erkendelseWink 

Så kan vi tage diskussionen igen.

Hilsen fra en der også er enig i, at der har været flere år, hvor også danske håndværkere har taget sig for godt betalt, ligesom i mange andre brancher.

Derfor har vi også godt af den tilpasningsproces vi har været ude for, og er inde i. Wink

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:

Helt enig og det bliver hellere ikke i Dinero!

Mvh

Stig

Hvorfor ? Wink

Forskellige regnskabsprogrammer er vel konkurrenter, ligesom f.eks. udenlandsk arbejdskraft er i andre brancherWink

Eller hvad er der ? Er der for meget oprydnings arbejde ??

Jeg kan jo selv huske for år tilbage, da momsen ikke stemte i Billigs

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Hvilke ydelser kan man købe i din virksomhed for det beløb ????

Jeg tror, at du vil kunne få mig til at kigge på en pose med krøllede bilag.

Ib nu har du jo været i branche nogle år, så du bliver nok ikke lagt ned, når Maler Uber kommer.

Pris og kvalitet hænger desværre sjældent sammen. For nyligt har jeg et eksempel på hvor murer Uber skulle pudse en facade. Utrolig billig og han pudsede den endda flere gange, da han lige skulle finde den rigtige teknik.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:
murer Uber skulle pudse en facade. Utrolig billig og han pudsede den endda flere gange, da han lige skulle finde den rigtige teknik.

Ja og hvis det var til samme og faste pris, har bl.a. danske håndværkere været alt for ufleksible, overfor at skulle lære nyt. Og ikke mindst i min egen branche, der er for mig og se, er en af de meste traditions bundne og gammeldags brancher der findes.

Der er ændringsprocesser m.m. gode for dem der vil blive i markedet

Og der må andre redskaber til, for at blive fundet http://www.google.dk/search?q=billig+maler&pws=0&nord=1&hl=da&gl=DK

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SWcotspain:
Helt enig og det bliver hellere ikke i Dinero!


Nu er Dinero gratis, fordi jeg er spiller i et frit marked, så det er ikke noget godt eksempel.
Hvis regnskabsmarkedet var som taxamarkedet, lavede folk regnskab i et Excelark for 800 kr. om måneden ;-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Nu er Dinero gratis, fordi jeg er spiller i et frit marked, så det er ikke noget godt eksempel.


hvad satan... er du faldet af på den? troede du vidste noget om internettet....:)

Kender du ikke det gode gamle udsagn fra nettet :

if your not paying for it you not the consumer but the product:)

:)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Altimobiler.dk:
Martin Thorborg:
Nu er Dinero gratis, fordi jeg er spiller i et frit marked, så det er ikke noget godt eksempel.


hvad satan... er du faldet af på den? troede du vidste noget om internettet....:)

Kender du ikke det gode gamle udsagn fra nettet :

if your not paying for it you not the consumer but the product:)

Wink Hvad har det lige med tråden og problemstillingen at gøre ?

Handler det ikke om, bl.a. at være nytænkende og innovativ Wink

Til et fælles bedste på godt og ondt.

Der vel gode argumenter for at det er prisværdigt at enten er Dinero gratis eller meget billigt.

Udviklingsomkostninger m.m. i Dinero har måttet være af anselige størrelser, og kommende bruger har haft rigtig mange muligheder for at være med i denne udvikling.

Dinero og andre regnskabsprogrammers problem er nok snare en konservativ branche, indenfor regnskabsfolk (bogholdere, revisorer m.m.) inkl. min egen nuværende statsaut. revisor er det. 

Lad os komme fri af branche og områder med kutumer og andre konkurrence hæmmende faktorer.

I et "frit" marked med fornuftig udbud og efterspørgsel tror jeg er det bedste på sigtWink

Tænk bare at vi har det så frit i Danmark, at vi kan sidde her og debattere disse herligheder. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Altimobiler.dk:

Martin Thorborg:
Nu er Dinero gratis, fordi jeg er spiller i et frit marked, så det er ikke noget godt eksempel.


hvad satan... er du faldet af på den? troede du vidste noget om internettet....:)

Kender du ikke det gode gamle udsagn fra nettet :

if your not paying for it you not the consumer but the product:)

:)



Hvad det har med noget at gøre, har jeg ingen anelse om.
Men var konkurrencen i regnskabsmarkedet ikke så hård, var der ingen der havde givet små danske virksomheder et 100% gratis regnskabsprogram.
Men der er ægte fri konkurrence og derfor får de et fantastisk godt produkt, uden at det koster dem en krone.
Når de så få flere penge, kan de opgradere til Pro versionen, der kan lidt mere.
Se det er det fri marked der viser sin styrke og det burde du glæde dig over.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Altimobiler.dk:

Martin Thorborg:
Nu er Dinero gratis, fordi jeg er spiller i et frit marked, så det er ikke noget godt eksempel.


hvad satan... er du faldet af på den? troede du vidste noget om internettet....:)

Kender du ikke det gode gamle udsagn fra nettet :

if your not paying for it you not the consumer but the product:)

:)



Hvad det har med noget at gøre, har jeg ingen anelse om.
Men var konkurrencen i regnskabsmarkedet ikke så hård, var der ingen der havde givet små danske virksomheder et 100% gratis regnskabsprogram.
Men der er ægte fri konkurrence og derfor får de et fantastisk godt produkt, uden at det koster dem en krone.
Når de så få flere penge, kan de opgradere til Pro versionen, der kan lidt mere.
Se det er det fri marked der viser sin styrke og det burde du glæde dig over.

De bedste hilsner

Martin

 



ville egentligt bare sige at intet er gratis... der er altid nogen der betaler for det i sidste ende.... og det er altid forbrugerne:)

ved godt for den enkelte er det gratis nu og her.... men langt det mest "gratis" på nettet er jo reklamefinansieret og på den måde betaler man jo for det alligevl... alle mine kunder betaler bla. indirekte til den blå avis:)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Altimobiler.dk:

ville egentligt bare sige at intet er gratis... der er altid nogen der betaler for det i sidste ende.... og det er altid forbrugerne:)

ved godt for den enkelte er det gratis nu og her.... men langt det mest "gratis" på nettet er jo reklamefinansieret og på den måde betaler man jo for det alligevl... alle mine kunder betaler bla. indirekte til den blå avis:)


Og du underbygger så på smukkeste vis min pointe. For du har nu det frie valg til at vælge Economic, Microsoft C5, Billys Billing, Dynaccount eller et de 30 andre programmer. Der alle har forskellige features, priser m.m.
Hurraaa for det frie marked.

De bedste hilsner

Martin

Ps. Der er ingen reklamer i Dinero :-)

 

Side 17 ud af 23 (222 indlæg)