Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En samlet markedsplads for varepartier og produkter

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Egentlig ville jeg godt have hjulpet jer og oprettet en annonce, men jeg gider absolut ikke være bundet til at skulle handle via PayPal.
Jeg vil heller ikke tilknytte kontoplysninger , når jeg ikke kan få lov at se nogle betingelser.

Jeg synes, der mangler nogle retningslinjer for, hvad I vil have slået op - og hvem der kan slå noget op.

Hyg jer med jeres projekt.

Hans 

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Forståeligt! Jeg arbejder på det! :)

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

I har skrevet, og vi har lyttet. Fra i dag, skal du ikke længere bruge PayPal på TradeHero, så der er nu ingen barriere for at oprette en konto på vores markedsplads. 

Håber I har nogle varepartier i kan teste af på markedspladsen nu :)

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også gerne give min mening med her. Har lige været inde på jeres side. Tænkte at jeg lige ville oprette mit firma, fordi jeg har nogle partier liggende.

Første ting jeg lige studser over er oprettelsen. Det er åbenbart kun muligt at oprette private personer. Der er felt til fornavn og efternavn, men ingen firmanavn.

Når det nu er varepartier det drejer sig om, så er det måske relevant med firmanavn. :-)

Så klikker jeg på brugsvilkår (ja, jeg er en af de sjældne der faktisk læser dem). Får så en boks hvor der står "Kommer snart". Den bør I nok få på plads hurtigst, da man jo ikke kan acceptere noget blindt. :-)

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback :)

Uanset om du handler med et firma eller en privat person, så er det altid en person man handler med, og handel handler om sikkerhed og tillid, derfor spørger vi efter den person man handler med, og ikke firma.

Betingelserne er en svær ting at lave, nogen som kender til en standard? Eller er det bare at komme igang? 

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig i at det er sikkerhed og tillid der er vigtigt, men vil stadig mene, at det er relevant at tilføje mulighed for at angive firmanavn, og gerne Cvr. nr. netop så man kan være sikker på hvem man handler med. :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

TradeHero:

Hej Amino!

Nu er vi klar, men en samlet markedsplads med varepartier og produkter. Vi så for nogle uger siden et oplæg om hvorfor der ikke var et lign. site som Alibaba i Danmark, og vi underede os ligeså meget som trådstarter gjorde. Derfor valgte vi at give det et forsøg.

Vi kalder det TradeHero. TradeHero er simpelt en markedsplads for køb og salg af varepartier i Danmark. Vi har prøvet at gøre det nemt og overskueligt at finde og sælge varepartier hos os. Hvorfor dette indlæg? Jo - fordi vi godt kunne bruge jeres hjælp:

- Hvad synes i om konceptet?
- Hvad synes i om hjemmesiden?
- Er det noget i vil bruge?

Hvis I vil prøve at oprette en annonce, så kald den gerne "test" eller "prøve" i overskriften. Så slettet jeg den imorgen :)

Håber i kan give os en hånd på vejen, med jeres hjælp :) Iværksætte til iværksætte.

Venlig hilsen,

Mathias
TradeHero 

Hej Mathias,

Jeg handler til daglig med varepartier og finder Tradehero interessant. Jeg forsøgte at oprette mit firma på hjemmesiden, men det var desværre kun muligt at oprette sig som privatperson. Desuden var vilkårene for brugen af siden blanke - og det kan jeg ikke accepterer. Derfor valgte jeg at hoppe over. Når disse ting er fikset kunne platformen meget vel være interessant.

Desuden vil jeg gerne høre hvordan du har tænkt dig, at markedsføre platformen - for det er vigtigt at der kommer nogle besøgende ind på siden før det er en løsning kunderne vil benytte sig af.

Mvh.
Kristoffer 

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er der kommet nogle produkter på TradeHero, og i har derfor mulighed for at se hvordan hele flowet ser ud. I kan ikke købe gennem TradeHero, men i kan kontakte hinanden med vores in-app beskeder, eller mødes personligt.

Håber i kan lide det!

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk lige holde øje med om der bliver solgt ulovlige kopivarer på din side. Jeg studsede lidt over nogle mærkevarer som blev solgt til en pris svarende til cirka 7kr stykket. Det lugter lidt voldsomt og hvis du ikke vil ende med at din side kommer i dårligt lys skal du nok være efter sådan nogle annoncer fra dag et af.

Mvh. Dennis Wiencken

Wiencken Electronics

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! 


Jeg sender ham lige en besked, og høre om hans produkter er ægte. Tak for hjælpen :)

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)