Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En samlet markedsplads for varepartier og produkter

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøvede at oprette mig, men så skulle jeg oplyse paypal oplysninger, så hoppede jeg fra - fordi jeg fandt ikke ud hvorfor når det nu er gratis som jeg har forstået det

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi tager betalinger gennem siden med PayPal, og har lavet en integration med PayPal for at gøre det simpelt og sikkert at betale og få betaling for salget.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, okay - men tit når man handler varepartier så købes det kontant eller i det mindste skal man se det fysisk først, derfor er det nok de færreste som bare køber efter at ha' set en annonce. Så måske en idé at slå paypal fra, så finder køber og sælger nok en anden måde at overføre penge på, hvis de handler uden at have set partiet først

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay - det bliver taget til eftertanke. Tak for din feedback.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt tosset med ideen og jeg elsker måden hvorpå hjemmesiden er udformet!

Som andre nævner, så ville det hjælpe HELT VILDT MEGET hvis i lige oprettede et vareparti og eksempelvis bare kaldte det "Testeksempel" og så lagde de nødvendige informationer ind, så man også kan se jeres sides fulde potentiale.

Jeg har taget kontakt til en forbindelse og vi overvejer nu at oprette en annonce.

Mvh Lasse Ravn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nogle af de andre kommer ind på, tror jeg det bliver meget svært at lave en dansk index af leverandører, ligesom AliBaba, fordi det bliver umuligt at konkurrere med udenlandske priser i Danmark.
Til gengæld syntes jeg ideen med at samle et dansk online marked, hvor private kan handle med varepartier med hinanden er meget god, det er helt sikkert en side jeg ville holde øje med. Din hjemmesides design er også ret fedt allerede!

Når det så er sagt, skal du selvfølgelig fjerne PayPal integrationen hvis du vil prøve at få folk til at give det en chance. Du kan ikke takstere hvert salg når siden er i opstartsfasen, det kræver at der er helt styr på betingelserne, og at din side giver værdi for brugeren der er taksteringen værd, og det kan den på ingen måde være allerede. Du skal tænke på at der kan komme konflikter imellem de handlende, som retmæssigt vil give dig en del af ansvaret, fordi du har også har fået penge ud af handlen. Ydermere tror jeg aldrig at folk vil acceptere at du tager procenter af deres varepartis salg, for de beløber bliver jo hurtigt ret betydelige, især når der kommer PayPal fee oveni.

Men held og lykke med dit projekt i hvert fald! Smile

Hilsen Simon

Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 48
Fra  buyhomepage.net Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

JEG ER OGSÅ IGANG MED DET WWW.ALSELL.COM SIDEN ER 3 DAGE GAMMEL.

MVH

ZINE

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres feedback!

Jeg har fået en masse fed feedback, og vil gerne svare på alle jeres spørgsmål, her er en grov opsamling:

 PayPal:

Jeg har valgt at bruge paypal da de er nemme at håndtere og perfekte til en markedsplads, problemet er jo så i deres fee, og også mit eget, men jeg har prøvet at skabe en unik markedsplads, hvor jeg selv vil ansætte sælgere til at ringe potentielle kunder op, for at hjælpe dig af med dit vareparti, og netop derfor skal der være plads til provision. Hvordan synes i ellers jeg skal prøve at tjene penge på platformen?

Alibaba vs. TradeHero:

Jeg har aldrig tænk at konkurrere med Alibaba, men jeg ved bare at der bliver købt en masse fra Alibaba, som efterfølgende ender på et lager uden at blive solgt, det er mere denne målgruppe jeg prøver at ramme med TradeHero. Samtidigt er der mange, specielt unge, som pt. gerne vil starte deres egen webshop, men har ingen erfaring med import regler, told og moms, derfor vil Tradehero være en god markedsplads hvor de kan købe deres første vareparti.


Prøvepartier:

Jeg oprette nu nogle prøvepartier, så I kan se hvordan det hele fungere på siden :)

Mange tusindetak for alt jeres feedback! Hvis der er noget jeg har glemt, så skriv endeligt, jeg vil gerne bygge en platform som passer jeres behov! :)

Tak 

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden ser super lækker ud!

Jeg har dog 2 ting, der lige fanger mine øjne:

1. Under din "test" med iPhone ladere findes der en køb knap, der står dog: Buy. Den er altså engelsk, når resten er dansk? :D

2. Jeg synes der mangler en footer på sitet, kan ikke forklare hvorfor, men synes der mangler noget til at "runde siden af".

Bare lige min fem cent :) God vind med projektet.

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback :)

Ja - der står "Buy", det har jeg skrevet under udviklingen, men aldrig rettet. Tak for det.

Ja - der kan godt mangle en footer, men når der kommer flere produkter på siden, vil det give mere mening at der ikke er nogen footer :) 

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)