Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver man "mellemforhandler" vedr. designmøbler/lamper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 29. Apr 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

 

SØGER BIJOB.

 

Jeg har et spørgsmål om hvordan man bliver en slags mellemforhandler. Kender et par stykker, som kan levere hårde hvidevarer, designermøbler/lamper og elektronik.

 

De har alm. arbejde og kører denne her "virksomhed" ved siden af, som bijob, hvor de kan sælge tingene billigere end vejl. udsalgspris samt butikspriser og stadigvæk lave en fortjeneste på tingene?

 

Jeg er på en større arbejdsplads og har mange kontakter, hvor det ville være muligt at afsætte tingene.

 

Hvordan skal man forholde sig? Direkte kontakt til en leverandør eller forhandler om et samarbejde?

 

Tak for svar. Tager osgå gerne imod private beskeder.

 

Mvh.

 

Søren

 

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 59
Fra  First Media Webbureau Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Det kommer lidt an på hvilke møbler og lamper du er på udkig efter.

At blive forhandler af f.eks. Fritz Hansen eller Erik Jørgensen, er ikke noget man bare lige bliver.

Mange topbrands inden for branchen, kræver at du har et showroom og køber X antal udstillingsmodeller som du kan vise frem.

Mvh
Anders

Fra Gistrup
Tilmeldt 29. Apr 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

 

Nu var min intension ikke at sælge på den måde, men som sagt, blot at være mellemhandler til en leverandør, hvor jeg kan hente varerne direkte fra.

Altså at folk ved hvad de vil have og de igennem mig kan få en bedre pris end ude i butikkerne, så de måske spare 20-30 %.

 

Dem jeg kender har kontakt til en leverandør/firma, hvor de får kunder i hus via deres netværk eller arbejdsplads.

 

Mvh.

 

Søren

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)