Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af logo

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hey! Jeg skal have designet et logo til mit firma. Jeg har dog ikke selv forstand på det, så tænkte om der var nogle der kunne være interesseret i at designe det. Navnet er BetUp og så tænkte jeg at det skulle indeholde en ørn, hvor kløerne har fat i navnet BetUp og så nærmest flyver opad. Jeg har et maksbudget på 450,- til den som gider at lave det. Skriv til mig og så finder vi ud af det sammen hvordan det helt præcis skal være. :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med dig

Jeg ved ikke om det er fordi Amino ikke gør nok ud af at reklamere for Amino freelancer, men hvis du smider opgaven der vil du have større chance for at finde en der gider lavet dit logo.

Held og lykke

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jalkules

Det er spild af penge at få lavet et logo. Det er langt smartere at kopiere et logo fra en af de store kendte virksomheder og give den en ny farve i Photoshop. På den måde har du allerede noget brandværdi når du starter og det er helt gratis :)

Tilmeldt 31. Jan 09
Indlæg ialt: 171
Fra  Redmark Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Opfordre til ulovlige handlinger med risiko for at pådrage sig et stort erstatningskrav, godt gået tossefar.

Men spørger er sikkert klogere, og jeg kan da se af dine 3 indlæg, som pudsigt nok også er dine første, at dine svar er det rene vrøvl - sikkert bevidst. Hvad vil du opnå med det? 

32 års erfaring indenfor revision, regnskab, skat, IT, rådgivning mv.
Partner i www.redmark.dk

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jalkules!

Jeg kan helt klart anbefale dig at få Victor Søndergaard til at lave det for dig. Han kan sit kram!

du kan se mere til hvad han laver på www.vilogo.dk

Mvh. 

Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det! Stor hjælp. :)

Mvh Jalkules

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)