Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konvertering ud af antallet af dem, der har kommet i kurven

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

I kender sikkert frustreringen over alle de kunder, der kommer varer i kurven, men efterfølgende falder fra.

Der findes selvfølgelig ikke en formel for, hvor stor en andel, der bør konvertere. Jeg vil alligevel spørge: Hvor stor en andel af dem, der kommer varer i kurven skal konvertere før man kan være tilfreds? Der er blevet gjort en del for at opbygge trust på hjemmesiden både via god kundeservice og indformation på hjemmesiden. Men, måske er vi endnu ikke i mål eller måske må vi bare acceptere at en del falder fra i processen.

Og hvor meget spiller produktet ind? Vi handler f.eks. med relativt dyre produkter på vores webshop www.furbazaar.com. Har det noget at sige for, hvor mange der falder fra?

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Det er utroligt svært at komme med et tal på konverteringer ud af dem som har puttet varer i kurven. Går ud fra at du mener konverteringen er for lav? Lidt ting jeg har bemærket:

- Rigtig mange putter varer i kurven, kun for at se om der er fragt på, eller ej.

- Desuden, når jeg kommer til checkout, står der ikke noget med fragt, derfor går jeg ud fra at fragt er gratis? Men jeg mødes så af en blå boks som tilbyder mig gratis fragt hvis "liker" på Facebook? Der er ret ulogisk for mig. Jeg ville opgive at handle pga uvisheden. Desuden, så kunne jeg aldrig drømme om at "like" noget før jeg har modtaget mit produkt, det virker, på mig, ret useriøst.

- Jeg vil heller ikke betale via Paypal, når det gælder produkter i den prisklasse. Så bør man have "råd" til en ordentlig betalings gateway. (Går ud fra at i har det med i planerne). Paypal er altid dårlig for konverteringerne.

- Checkout knappen falder for meget ind i designet, den burde ikke have samme farve som f.eks "Sign up" til nyhedsbrev.

Det er altid de små ting, som virkelig kan gøre en forskel.

Et tip som jeg altid selv bruger. Jeg får den som jeg kender, der er ældst og dårligst til IT, til at gennemføre en bestilling i webshopen, mens jeg kigger på. Kan den person ikke gennemføre et køb, uden min hjælp, så er min webshop for dårlig. Smile

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren 

Kiggede lige på din side og på din facebook side, den ene sider siger Ane 1858 kr mens din facebook side siger 1495 Euro, sådan er det med stort set alle produkter, det er godt nok en stor prisforskel  

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Woodfashion.dk Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren. 

Jeg driver www.woodfashion.dk som sælger træprodukter. Hvordan sætter du den der sporring op i woocommerce? Den hvor du kan se hvad folk klikker på?

vh Ole 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 14
Indlæg ialt: 19
Fra  CBM MARKETING Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren! 

Har i overvejet at køre en remarketing-kampagne på facebook eller google, hvor reklamen er målrettet de besøgende på jeres hjemmeside der har smidt ting i kurven, men som ikke har købt noget?

Det gør mange af mine kunder, og det virker oftest rigtig godt!

Mvh. Christian 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmmm hvor skal man næsten starte...

Her er hvad jeg ville gøre for at hæve konverteringen.

1. Frontpage
Her skal man meget hurtigt kunne orienterer sig om fragten. Er det gratis, hvad koster det, leveringstid?

2. Frontpage
Drop det der Facebook likehunt på fragten.

3.Cart
Der er et irriterende Facebook sidedrop midt i Cart

4. Cart
Hvorfor står der ikke noget vedr. fragt har? Hvis der ingen fragt er på så fortæl det.

5. Checkout
Da du har valgt at man skal scrolle på din side, ser man kun Paypal logo ved betaling. Man skal kunne sa alle betalingsmåder.

6. Checkout
Igen ingen informationer vedr. fragt.

7. Customer information
Få endelig fjernet alt den dummy tekst du har stående.

8. Checkout
Måske skulle du overveje en One Page checkout. Vejen er bare for lang til man endelig kan afslutte en handel.

Til sidst tror jeg lige du have kigge på dine billeder og deres dimensioner, da siden sejler rund...
 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)