Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor handler i aktier???

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 28. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Har igennem mange år brugt min bank når der skulle handles aktier, men nu synes jeg de er ved at blive dyre....

Har siddet og kigget rundt på nettet efter andre steder at handle, f.eks Saxo, Plus500, nordnet osv., men kan ikke rigtigt finde et sted der bare siger WAUW.

Jeg handler med danske og udenlanske aktier....så gode forslag til et nyt sted at handle er velkommen med åbne arme, også gerne egne erfaringer med de steder i anbefaler.

Fortsat go dag...

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg handler selv gennem Nordnet og er ganske godt tilfreds.

Er det kun aktier, du vil handle, eller handler du også andre aktivklasser?

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tak for svaret.

Det er kun aktier jeg handler med, det har givet mig bedst gevinst sideløbende med mit firmaSmile

Er du tilfreds med nordnet og er det nemt at få pengene ud af dem igen?

Mvh

Morten

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillader mig lige at hoppe ind her :-) Jeg handler også igennem Nordnet, og er meget tilfreds med forløbet. 

Mht. til udtræk af penge, skal du have forhåndsgodkendt en konto, som du ønsker udbetaling til. Det tager omkring en uges tid, og du skal indsende en masse papirer til Nordnets danske filial - alt sammen selvfølgeligt i brevform.

Jeg har et par venner der læser økonomi på KU, som anbefaler Nordnet på det kraftigste og de mener det klart er det bedste værktøj til privat aktiehandel

Held og lykke

 

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for det gode svar, må prøve at kigge lidt nærmere på Nordnet.Yes

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også hørt en masse godt om Nordnet, da jeg var med i Dansk Aktionærforening. De skulle også være rigtig gode, hvis man handler ETFer og certifikater, eller optioner/futures, hvis det er noget du overvejer.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du leder efter et selskab der siger WAUW og kan undvære danske aktier, så er der et nyt selskab på vej.

Nedenstående er ikke et affiliatelink (amino!) med jeg bliver rykket frem på ventelisten ved at henvise andre. Det er så vidt jeg kan se 100% gratis at handle aktier gennem dette selskab (som altså ikke eksisterer endnu). Så jeg får ikke penge for at vise linket!!! Det er ikke sikkert det nogensinde bliver virkeligt...

https://www.robinhood.com/?ref=5xsJQ4

Ellers er www.tradefair.com  nok bedre end plus500. Men så er der tale of cfd trading og spreadbetting der fungerer lidt anderledes.

Til US og engelske aktier (og forex) er markedets bedste pt nok www.interactivebrokers.com

Min egen broker tager ikke danske kunder...men jeg tror de nævnte er mere interessante i dag

Tilmeldt 12. Aug 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også helt klart anbefale Nordnet.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)