Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - feedback - besøg til konverteringer

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 80
Fra  Podshop.dk Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Larsen:

Hej Amino'er

Så har vi fået stablet vores webshop på benene: www.bowsbyhand.dk 

Vi sælger håndlavede butterflys, som vi selv producere, men arbejder i øjeblikket på også at få lagt hår sløjfer på shoppen - og med tiden flere håndlavede produkter.

Vi arbejder i øjeblikket på SEO for at blive synlig derude, men får et par besøg allerede.

Vi får dog ikke konverteret nogle af disse besøg og kunne godt tænke os at høre jeres ærlige konstruktive kommentar om siden.

Kommenter gerne på alt og kom med alle de indspark eller spørgsmål i måtte have :)

Vi glæder os til at høre fra jer!

Flot, simpel hjemmeside. Det ser godt ud!

Lidt kritik. Da jeg gik ind på din side, vidste jeg ikke hvad du solgte. Håndlavede butterflies, så vidt jeg har forstået efter at have kigget lidt på siden? Kan man ikke på en eller anden måde få "Håndlavede butterflies" ind i jeres slider, så kunden ikke er i tvivl om hvad du sælger?

Vh. 

Podshop.dk - Billige earphones, høretelefoner etc. Music

FRI FRAGT, brug koden: AMINOPODS

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Larsen:

Hej Anders

Jeg har spurgt og fået følgende svar:

Det er måden vores side fungere på, det får siden til at blive hentet ned hurtigere, hvis du skal bruge et direkte link er den nemmeste måde at ude i produkt kataloget, højreklik på produktet og vælg "åben link i ny faneblad", der kan du få det direkte link.

Jeg synes dog ikke rigtig at dette er en god løsning rent brugsmæssigt, da jeg personligt synes det er lidt irriterende at der åbner nye faner. Men det kan være at nogle af jer har en anden holdning til det?

Hej

Det lyder jo helt vildt . Der er jo ingen kunder som ville goere dette.

Jeg tror bestemt ikke at det er godt for jeres SEO men haaber da at der er nogen som byder ind her.! Hvis ikke firmaet kan ændre det saa at hver produkt aabner op i deres egen url uden at man skal hojre klikke ja saa ville jeg flytte hvis jeg var jer. Bedere nu hvor i er ny end naar i har skudt den rigtigt igang.

Noget WP/woocommerce, prestashop eller ligende.

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Podshop

Det kan du jo have ret i. Det kunne godt være at vi skal gøre det endnu tydeligere hvad vi sælger. Der kommer flere håndlavede ting på siden senere, derfor står det ikke helt udføreligt nu, men det skader vel ikke ;)

Tak for feedbacken :)

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Elsker den er så personlig og at man køber det mere af "jer" end på en shop :)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have R.L.

Det er lige præcis den fornemmelse vi vil skabe, den tætte relation og dialogen med kunder er noget vi gerne vil have :)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot hjemmeside og kan virkelig godt lide at i selv laver dem i hånden, istedet for alt det der Kina halljøsa noget.

Det gør produktet mere specielt og så er de virkelig også bare super fede designet og farverne. 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

En flot og overskuelig hjemmeside :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 80
Fra  Podshop.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Larsen:

Hej Podshop

Det kan du jo have ret i. Det kunne godt være at vi skal gøre det endnu tydeligere hvad vi sælger. Der kommer flere håndlavede ting på siden senere, derfor står det ikke helt udføreligt nu, men det skader vel ikke ;)

Tak for feedbacken :)

Det var så lidt, held og lykke! Smile

Vh.

Podshop.dk - Billige earphones, høretelefoner etc. Music

FRI FRAGT, brug koden: AMINOPODS

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)