Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billeder er min største udfordring, hvad er dit bedste råd?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Smile

Jeg har for bare halvanden måned siden åbnet en webshop som sælger tøj, sko og accessories til kvinder. 

Min største udfordring er, at jeg bare ikke kan blive tilfreds med billederne af produkterne. (jeg bruger levende model).

Jeg er støbt sådan, at jeg egentlig helst selv vil tage billederne, jeg har købt stativ og godt spejlreflekskamera og så foregår det pt med selvudløser. Men jeg bliver stadig ikke tilfreds. Jeg føler det ser amatør agtigt ud. 

Pengene er pt ikke til at jeg skal betale 5-600 kr. i timen for et fotograf.

Hvad er dit bedste råd?? Big Smile

Derudover har jeg allerede nye planer for webshoppen, den skal udvides med nye tiltag og have et nyt og mere eksklusivt design, jeg er bare en lille smule låst af at mit webshop program pt. har et lille udvalg af færdige templates. 

Håber at høre lidt gode råd og feedback.

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er da meget simpelt. Enten tager du billeder selv, og bliver ved til du er tilfreds med dem.
Eller finder du penge til en fotograf, som er født til den slags arbejde.

Husk efter du har taget billeder skal de redigeres i photoshop mv for se lækre ud.

Men held og lykke
Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vigtigt at du har det rigtige lys og en fornuftig baggrund, når du tager billeder af dine produkter.

Der er ofte hele fotosæt til små penge til salg på Lauritz.com, som vil være udemærket at starte med.

Eks.: http://www.lauritz.com/da/auktion/komplet-fotostudio-14-dele/i3631448/ 

---

Jeg kan anbefale Magento til webshops, da du ikke vil løbe ind i begrænsninger med dette system. Du kan komme billigt i gang ved at købe et theme hos f.eks. Themeforest og eventuelt hyre en til at sætte det op og tilpasse løsningen.

Der er installationsvejledning med til alle themes hos themeforest og support på mange af dem. Vælg et theme som passer til seneste version af Magento og som bliver opdateret løbende.

http://themeforest.net/category/ecommerce/magento/fashion 

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine tanker har også længe været om jeg skulle købe en fotobaggrund og lys. Det var bestemt en god pris på lauritz. :-) 

På den anden side tænker jeg også; hvor svært kan det være.... Når jeg ser "større" veletableret lignende webshops skyder de også selv billederne. 

Jeg vil da lige kigge videre på magento selvom jeg ellers er rigtig glad for min nuværende udbyder fordi de har så god support.

Tak for gode svar.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 59
Fra  First Media Webbureau Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Det vil være nemmere at give dig råd til din fotografering, hvis du smider et link til din webshop eller nogle billeder ind som eksempler..

Men har du ikke allerede fotobaggrund og lys, så er det klart der du skal starte. Hvis du ikke allerede har styr på Photoshop, så er det også en god idé at komme i gang med det.

Held og lykke med projektet.

Mvh
Anders

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders :-)

Det ville være dejligt med lidt yderligere gode råd. Min webshop hedder www.byasbaek.dk 

Jeg vil rigtig gerne have billederne lysere og mere skrape på farverne. Når jeg tager billederne nu er der tit stor forskel på om farverne bliver lyse eller mørke og det giver jo et forkert billede af hvordan tøjet ser ud. 

Jeg har set nogle video guides omkring brug af photoshop elements men jeg har stadig meget at lære endnu. :-)

Tak for gode svar.

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asbek

Du kan relativt billigt købe dig til fritlægning af billederne, det giver dig et rigtig godt udgangspunkt for effektiv visuel tilpasning af dem.

MVH

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 59
Fra  First Media Webbureau Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asbæk,

I mine øjne funker det heller ikke helt, må jeg ærligt indrømme.

Hvad gælder farve og lys, så er det noget som du altid kan arbejde med i Photoshop.
Ville nok ofre pengene til Photoshop CC frem for Elements, men gætter på at du kan komme langt med Elements anyways.

Generelt vil jeg anbefale dig at købe et setup, som nævnt tidligere. Det behøver ikke at være noget vildt og prangende, men det gør en stor forskel at du har fotobaggrund og ordenligt lys på.

Mvh
Anders

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)