Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabatkode på Uber ( uberamino80 ) - få 100 kr at køre for.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Uber går onsdag live i København med Uber Black - Limousinekørsel - og Uber Pop som er privat samkørsel. I følge Uber selv, vil man kunne spare op til 35% på kørslen i fht. normal taxa-kørsel.

Jeg har lige prøvet at hente Ubers App. Ved oprettelse kan man indtaste en rabat-kode. Med Drivr er det muligt at få 50 kr. i rabatter. Men er der nogen herinde som har adgang til rabatkoder til Uber?

Må sige at jeg er ret godt tilfreds med Drivr som har rigtig høj service og hurtig respons så spændende at se om Drivr kan holde sig kørende, bliver købt af Uber eller Uber bare smadre den etablerede taxa-branche. 


*** Opdateret 19/11 - Få rabatkode på 100 kr. på din første tur ***

Brug koden uberamino80 eller linket her når du opretter dig på Uber: https://get.uber.com/invite/uberamino80

Så får du 100 kr. på den første tur og Amino får 100 kr. i rabat på taxakørsel. Amino skal ikke tjene penge på det, så evt. beløb som ryger ind på Aminos APP vil blive doneret til Scleroseforeningens projekt Cykelnerven


Husk at tjek Drikkepenge

Som default giver man i Uber 20 pct. i drikkepenge til chaufføren. Det kan du ændre i indstillingerne på din computer.

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man vælger private til at køre for sig, så er du ikke dækket hvis I køre galt, da ingen i Danmark må køre taxi kørsel uden at have erhvervs kort. Så det kan blive en dyr fornøjelse

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan med limo-kørsel. De er vel dækket af forsikring?

Jeg havde ikke tænkt at vælge Uber Pop men kan jeg køre Mercedes 500S til en spids over en Taxa, så vil jeg 100 gange hellere det. Service-niveauet hos Taxa i København er i hvert fald oftest tæt på elendigt når man bare får en på gaden.

Nicolai

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har brugt Uber flere gange i San Francisco og San Diego. Deres app fungerer virkelig godt, og jeg har kun positive erfaringer. 

Den sjoveste tur var i en geilet Toyota Corolla, hvor ejeren havde monteret kabler til at lade de mest udbredte mobiler, der var wifi i bilen, kabel så vi kunne tilslutte vores mobiler til hans anlæg, hvis vi ville spille vores egen musik og han havde vand, slik, kiks m.m. vi kunne nyde under kørslen Smile

Mvh Carsten

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Svært at sige, men spørg om et erhvervskort før start, det skal have kode 400 ellers er det ulovligt og du er ikke dækket 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

I Toronto kan man iøvrigt være heldig at blive samlet op af deadmau5 i en McLaren, da han også kører for Uber Smile

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)