Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliated side - Må jeg det?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet på min affiliated side, at jeg giver 100 kr til dem der opretter en konto via mine bannere. Må jeg det?

www.whiskyen.dk

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - hvis annoncøren tillader cashback?

Kan se du bruger euroads og her skal du sætte kryds i "Reward tilladt" og så må du bruge de kampagner, hvis du tilbyder dine brugere noget retur.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Kristian skriver så må du ind på euroads og kigge nærmere på de kampagner du bruger. Der vil du kunne læse hvad de tillader og hvad de ikke gør. Husk på hvis du bryder reglerne, så bliver du smidt ud hurtigere end du kan blinke og de vil ikke høre på forklaringer.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Som de andre svar i denne tråd nævner, skal du være sikker på at det er tilladt hos de forskellige affiliateprogrammer.
Den tilladelse, du leder efter er at køre "incentivised traffic", altså at du belønner dine brugere for at foretage en handling, du bliver betalt for.
Det kan hedde "reward" (EuroAds), "Cashback/incentive" (Partner-ads) osv. 
Hos nogle netværk kører de det samme affiliateprogram to gange: Det ene er til almindelig trafik og det andet er til trafik fra "cash back"-lign. sider som dit.
Sidst men ikke mindst: Hvis du er i tvivl, om det er OK, at sende incentivised traffic til et affiliateprogram, så spørg netværket ad.
Det værst der kan ske, ved at spørge er, at du får et "nej".
Det værste der kan ske, hvis du ikke spørger i tvivlstilfælde, er "Du er blevet udelukket og din indtjening er blevet annulleret".
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)