Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træ skåle

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har en drøm om a starte en virksomhed. Jeg er selv uddannet Møbelsnedker og kan bruge en træ drejer. Man kan lave mange forskellige træ skåle. Da jeg bruger min fritid på det, kunne det være en god ide hvis jeg kunne tjene på det.

Tror i om dette er muligt indenfor denne branche?

Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det lyder spændende. Uden at have set dem, vil jeg sige at jeg tror der kunne være et potentiale i at lave flotte træ skåle og sælge dem. Mit råd til dig vil egentlig være bare at give det et forsøg. I det at du jo selv kan lave dem, har du jo ikke meget andet end fritiden og træ at miste på det :-)

Jeg arbejder på et projekt der hedder Choosy.dk som faktisk gå ud på at sælge lige præcis sådan noget som det du laver for folk som dig. Det er stadig nyt så der ligger ikke så mange ting på siden endnu, men du må rigtig gerne lægge nogle af dine skåle derind. Så kan du jo evt. skrive lidt om hvad du laver og beskrive at folk kan bestille forskellige størrelser eller hvad du nu mener giver meningen. Siden skal fungere lidt ligesom den blå avis, men blot hvor købere kommer ind med intention om at købe et lækkert unikt hjemmedesignet produkt, i stedet for noget brugt. Hvis du mener dine skåle ikke passer ind i en af vores eksisterende kategorier må du endelig skrive til mig så kan jeg lave en ny.

Det er gratis for dig Yes 

Johan

www.choosy.dk

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Johan

Sætter meget stor pris på du svarede :) og det har helt klart givet mig lidt mere mod på at springe ud i det :)

Grunden til jeg svarer så sent, er jeg har fået indbrud både i min egen kælder og i "hobby"rummet, som mit drejebæk stod.
Alt hvad der indgår i kategorien værktøj er stjålet. Der lå rundt regnet til omkring 30.000kr

Jeg sætter også stor pris på at jeg må sælge dem på din side. Men tør ikke at love noget før mit forsikring og jeg har afsluttet sagen :(

Mvh

Hüseyin 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)