Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at hente indlæg i 'død' wordpress blog

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg havde en blog med nogle indlæg jeg gerne vil hente og bruge på en anden blog.
Denne blog er inaktiv og kan ikke aktiveres men jeg har adgang til ftp.

Kan jeg hente disse indlæg, hvis ja - hvor ligger de ?

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bærbar.com:

Hej jeg havde en blog med nogle indlæg jeg gerne vil hente og bruge på en anden blog.
Denne blog er inaktiv og kan ikke aktiveres men jeg har adgang til ftp.

Kan jeg hente disse indlæg, hvis ja - hvor ligger de ?

Hej.

I din FTP ligger dine indlæg ikke, men du har i din FTP adgang til en fil med navnet wp-config.php. Deri står oplysninger der skal bruges til at logge ind i databasen på bloggen. Logger du ind i databasen, kan du så derfra hente indlæg.

Hvis du ikke har adgang il databasen længere, så er der ikke rigtig noget at gøre.

Hvis det er du vil have hjælp med det, så smid mig en besked, så hjælper jeg gerne (gratis) med dette.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for hurtig svar, jeg har adgang til databasen men herefter er jeg også på helt bar bund :-)
Jeg sender dig lige en besked da jeg gerne vil have din hjælp

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er heldig kan du måske finde din gamle blog på waybackmachine og kopiere teksterne herfra Big Smile

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)