Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste globale hosting?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er at bygge et site, der forventes at få mellem en halv og en hel million sidevisninger i døgnet fra et globalt publikum - dog primært USA og Europa. Hvad er den bedste anbefaling til hosting? Der findes afsindig billige amerikanske cloud-services, men er der nok oktan i dem? Jeg vil gerne betale det nødvendige for at sitet kører så hurtigt som muligt.

Det er også vigtigt at jeg får en alt-i-en-løsning, da jeg ikke har resourcer til at rode med serverproblemer.

Nogle gode forslag eller holdninger?

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

"Jeg er at bygge et site"

Så vil det hjælpe hvis du gør opmærksom på hvad sprog/teknologi du bygger det med. Det betyder jo noget ift hosting.

Det vil sikkert også være en god ide, at fortælle lidt om, hvad for resurser du regner med bliver tunge... mange database kald? Video-streaming. Og, uanset du gerne vil betale det nødvendige, så skal du hoste op med hvad dit budget er ... Og hvad du kan acceptere mht oppe-tid.

Der findes ikke bare én 'Bedste globale hosting'.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Sitet bygges i Wordpress og der vil være en del embedded indhold som fx video og store billeder. Budget? jamen det er virkelig svært at svare på. Det skal være en solid og professionel løsning. Og hvis det skulle vise sig at være over budgettet, så må jeg skalere ned. Men 1000,- pr måned forskrækker mig ikke. Men vil da hellere slippe mindre

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske kan en gigant som Amazon Webservces hjælpe dig. 

Ellers lyder dit projekt meget ambitiøast må jeg side. Mit råd ville dog nok være at starte ud med en mindre hosting løsning med mulighed for at opgradere... der er ikke noget værre end at sætte sig for hård i det til at starte med, hvis det viser sig at du ikke heeelt når de 1 mill besøg om dagen....

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Salidk:

1 mio. sidevisninger i døgnet er MANGE...

Det er da kun 11.57 sidevisninger i sekundet, døgnet rundt - med det rigtige setup, af ens WP side, f.eks, brug af lidt WP Super cache, eller W3 Total cache, så ud fra hvad brugerne laver, er antallet relativt lille, kræver ikke ufattelig meget af en server der er sat rigtigt op.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

@starthopper 

Jeg er egentlig lidt interesseret i hvad dit projekt går ud på, og hvad dine forventninger på trafikken bygges på? Kunne være spændende at høre mere...Wink 

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Azure er fint. Men du kan lige så godt kigge på Amazons cloud løsninger.

Nu er det et stykke tid siden jeg har leget med Azure, men det er mit indtryk, at at Microsoft er kommet godt med ift WordPress - som jo er klassisk PHP og MySQL baseret. Så mon ikke det kan fungere.

Skal du ud i noget support og god dedikeret hosting så kig på RackSpace.

Umiddelbart er det nemt at flytte en WordPress installation rundt, så der er mange muligheder. OG: du skal have fat i noget der kan skaleres / eller du skal være i stand til at flytte hurtigt. 

Ingen grund til at betale for båndbredde du kun måske skal bruge. Aldrig!

Hvis du vil ud på det liberale marked og finde andre spillere der kan håndtere hosting, så smut over på Webhostingtalk.com - der kan du finde en masse gode tilbud og anmeldelser af deres tjenester,

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

1000kr i måneden er billigt for et "globalt site", vi har lokale webshops der betaler mere end det.

Hvis du vil have seriøst hosting optimeret for EU og USA, så vil jeg som udgangspunkt starte med 2 servere i EU og 2 servere i USA, samt en central server som du bruger til at distribuere opdatering o.l. ud fra.

Det giver dig stabilitet og vertikal scalerbarhed, men det koster også fordi du arbejder med 2-3 forskellige hosting udbydere. Ulempen er at hvis du har meget bruger-interaktion skal du have bygget en distribueret database og det kan godt være vanskeligt at gøre på en simpel måde, særligt med fremmed kode (som Wordpress jo er)

En anden mulighed er at bygge et stort cluster i Danmark, med en proxy server foran. Der kan vi så evt. supplere med en proxyserver i USA for at bringe latenstid for billeder o.l. ned på det minimale, mens db requests stadig ryger til serveren herhjemme.

Når det er sagt så lyder det lidt som om at du er igang med at skyde væsentligt over målet, og at du vil være godt tilfreds med en god solid dedikeret server på en hurtig dansk eller tysk forbindelse, og så er 1000kr/mdr pludseig en rigtig god start. Prøv og fortæl lidt mere?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)