Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har erfaring med at lave en hjemmside?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ValdemarSt:
Hvad er omkostningerne udover domænenavn og webhotel?

Hvad koster en bil, udover dækkene og motoren?

Det er sikkert ikke super nemt at svare på medmindre jeg nævner mærke, model, tilstand og meget andet. Så ligesom det, må du være specifik.

Er det en almindelig webside du vil have, en blog, webshop eller noget helt andet?

Omkostninger afhænger af meget. Skal siden fx køres på et gratis cms, vil du kode eller have den kodet fra bunden, eller bruge et betalt cms? Hvad med udseende? Gratis tema eller betalt tema? Hvor dyrt er teamet du vil have? Specielle funktioner? Kan det klares med gratis plugin, betalt eller skal du have det udviklet fra bunden? Der er mange flere ting, men prøv at tænk lidt over de her og så fortæl hvad du har i tankerne. Så kan folk bedre hjælpe.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Der behøver faktisk ikke være nogen, hvis du kan lave alt selv derudover...

Der vil dog selvfølgelig altid være de mandetimerdu lægger i det :-)

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Fra Herning
Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Hvad koster en bil, udover dækkene og motoren?

Det er sikkert ikke super nemt at svare på medmindre jeg nævner mærke, model, tilstand og meget andet. Så ligesom det, må du være specifik.

Er det en almindelig webside du vil have, en blog, webshop eller noget helt andet?

Omkostninger afhænger af meget. Skal siden fx køres på et gratis cms, vil du kode eller have den kodet fra bunden, eller bruge et betalt cms? Hvad med udseende? Gratis tema eller betalt tema? Hvor dyrt er teamet du vil have? Specielle funktioner? Kan det klares med gratis plugin, betalt eller skal du have det udviklet fra bunden? Der er mange flere ting, men prøv at tænk lidt over de her og så fortæl hvad du har i tankerne. Så kan folk bedre hjælpe.

Ja okay, når du sætter det sådan op kan jeg godt se det er lidt svært at svare på.

Jeg kunne godt tænke mig at starte en webshop. Så billigt så muligt. Men jeg går ud fra at efter det du svarede, så kan man få det gratis efter domænen og webhotellet er på plads.

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

ValdemarSt:
Jeg kunne godt tænke mig at starte en webshop. Så billigt så muligt. Men jeg går ud fra at efter det du svarede, så kan man få det gratis efter domænen og webhotellet er på plads.

Tjek evt. WordPress ud. Det er gratis og du kan tilmed installere et WooCommerce plugin som muligør en Webshop :-)

Der findes et dansk video kursus her: http://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/Wordpress/wordpress_kursus.php

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

ValdemarSt:
Jeg kunne godt tænke mig at starte en webshop. Så billigt så muligt. Men jeg går ud fra at efter det du svarede, så kan man få det gratis efter domænen og webhotellet er på plads.

Sagtens. Du kan, som jeg kan se én har nævnt, installere Wordpress og så bruge WooCommerce til at bygge webshoppen. Det virker til meget simple webshops. Ellers kan du bruge noget som Magento eller Prestashop for at nævne et par. Du kan se en sammenligning over de 9 mest populære gratis webshop cms'er her http://creatingawebstore.com/most-popular-free-shopping-cart-software-comparison.html 

Enkelte kan så udbygges af gratis plugins, mens andre kun tilbyder betalte plugins. Magento fx, kræver også en kraftigere server at køre på, men er henvendt til store webshops.

Ligeledes med temaer kan du finde mange gratis. I de fleste tilfælde, kan det mærkes på kvaliteten og mængden af support - eller mangel på samme. Så det kan være en idé at ofre et par hundrede på et godt tema hvor support er inkluderet.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)