Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til betaling Epay/quickpay

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Står og skal vælge imellem Epay og Quickpay, min webshop kører med wordpress og woocommerce. Vil gerne have en løsning hvor folk ikke skal forlade min shop, så helst uden betalings vindue. Ved i om det er muligt? 

Paypal er det blevet muligt at undgå at man skal videresendes til deres side?

Håber i kan hjælpe :) 

Hilsen

Littlethings.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg vil gerne forsøge mig med et svar - og for en god ordens skyld er jeg fra ePay. Rene linjer er vigtigt, som Wozniacki siger. 

Du kan selvfølgelig få en løsning, der er integreret på din shop (altså uden betalingsvindue som popup/overlay), men mig bekendt ikke uden programmering. Er du udvikler, eller har du en udvikler ved hånden, kan alt lade sig gøre. Det er nok en iframe-løsning eller et integreret vindue, du er ude efter. Du kan prøve de forskellige måder at åbne ePays vindue på her: http://www.epay.dk/eksempler/proev-epay-standard-betalingsvinduet.asp

Ingen programmering? Så må du vælge mellem overlay og fullscreen i vores modul til WooCommerce. 

Hvad er grunden til, at du vil undgå at åbne betalingsvinduet i overlay? Jeg tør vædde en stor fadøl på, at din konverteringsrate flyver i vejret "selv" med overlay!

Mvh.
Heine 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)