Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ja, endnu et "feedback"-indlæg

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 80
Fra  Podshop.dk Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Hyldeborg:

Rigtig lækker side!

Jeg kan sgu ikke rigtigt komme på noget der skulle ændres, pånær lidt flueknepperi, såsom at "Sort by" ikke er oversat til dansk på "Produkter"-siden. :-)

Fedt! Tak! Det havde jeg helt misset, det bliver rettet hurtigst muligt Smile.

Vh.

Podshop.dk - Billige earphones, høretelefoner etc. Music

FRI FRAGT, brug koden: AMINOPODS

Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes det er en flot, nem og lækker side. MEN jeg syntes der er alt for overdrevet blanding af dansk og engelsk. Det er for meget for mig. Desuden tænker jeg det også er et problem i forbindelse med søgemaskine optimering.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 80
Fra  Podshop.dk Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Trappevaskeren:

Syntes det er en flot, nem og lækker side. MEN jeg syntes der er alt for overdrevet blanding af dansk og engelsk. Det er for meget for mig. Desuden tænker jeg det også er et problem i forbindelse med søgemaskine optimering.

Hej Trappevaskeren, tak for din respons!

Kan jeg få dig til at uddybe lidt, hvor du synes at vi blander engelsk og dansk sammen? Smile


Vh.

Podshop.dk - Billige earphones, høretelefoner etc. Music

FRI FRAGT, brug koden: AMINOPODS

Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså "earphones" er jo ikke et dansk ord. Det er muligt du har valgt det fordi det et ord med mange søgninger på Google, men det er jo ikke søgninger fra danmark.

Du kører den også videre med at kalde dem "black earphones" istedet for sort. Du kalder dem faktisk også sort, men at du bruger både sort og black på samme tid gør det bare værre.

syntes det er lidt for meget, og måske lidt for "pop smart" selv om pop smart kan være helt fint og give en lidt edge.

ud over det, så er der det med din søgemaskineoptimering. folk søger jo ikke efter "black"

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 80
Fra  Podshop.dk Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Trappevaskeren:

Altså "earphones" er jo ikke et dansk ord. Det er muligt du har valgt det fordi det et ord med mange søgninger på Google, men det er jo ikke søgninger fra danmark.

Du kører den også videre med at kalde dem "black earphones" istedet for sort. Du kalder dem faktisk også sort, men at du bruger både sort og black på samme tid gør det bare værre.

syntes det er lidt for meget, og måske lidt for "pop smart" selv om pop smart kan være helt fint og give en lidt edge.

ud over det, så er der det med din søgemaskineoptimering. folk søger jo ikke efter "black"



Hej Trappevaskeren

Endnu en gang tak for din respons og tid. Vores sliderbillede har ingen effekt på vores SEO, da det er en billedfil, så der må jeg desværre melde mig uenig med dig. Udover det er jeg sikker på at også nogle danskere søger på "earphones" når de skal finde høretelefoner, vi prøver dog stadig at variere sproget, så vi rammer flere søgeord. Umiddelbart har vi ikke tænkt os at ændre på det engelske sprog, da vi ikke synes at kombinationen er overdreven. Dog vil vi stadig takke dig mange gange for at give siden et kig og din personlige vurdering.


Vh. 

Podshop.dk - Billige earphones, høretelefoner etc. Music

FRI FRAGT, brug koden: AMINOPODS

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)