Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en haj til kodning mm. åben for tilbud!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære brugere på Amino,

Jeg søger en eller flere personer, som kan kode et sammenlignings site, som Ekempelvis mybanker.dk eller edbpriser.dk

Da jeg er i starterfasen i projektet, søger jeg i første omgang et tilbud på sådanne et site.

Der vil naturligvis være plads til småændringer i prisen, alt efter slutresultatet.

Hvad er den nemmeste og billigste løsning

1. Siden indhenter automatisk data fra forhandlernes side, ud fra de oplysninger kunden kommer med.

2. Siden udregner selv priser, ud fra tidligere hentet data fra forhandlernes side.

I må meget gerne komme med forslag til, hvad den bedste løsning kunne være i dette tilfælde.

Evt. om der kan være en løsning som jeg har overset.

Spørgsmål er I naturligvis velkommen til at stille, hvis der er behov for det.

På forhånd tak til dem der læser mit indlæg, samt dem som tager sig tiden til at besvarer.

Fra København V
Tilmeldt 10. Nov 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det noget i stil med dette http://waka.dk/shoes du søger? Og tag lige en kop kaffe når du har klikket på linket, for det kører på en udviklingsserver sammen med en masse andet :)

Langt det meste er lavet med standard-software, men der er lavet noget arbejde med at "crawle" web shops for at kunne trække informationen ud, og finde ud af om to par sko rent faktisk er samme model så de grupperes sammen. Denne del bliver naturligt meget nemmere hvis kunder stille informationen til rådighed i "standardformat" (fx xml eller json), men det tror jeg ikke der er mange forhandlere der ønsker/kan.

Hvordan siden selv skal udregne prisen forstår jeg ikke helt.

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Jeg har rykket den her ind i stedet for: http://www.amino.dk/freelancer/user/-2147463699_Soeger_en_eller_flere_hajer_til_kodning_mm._af_sammenlignings_side.aspx

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Tak for dit svar.

Jeg har rykket den her ind i stedet for, der har jeg også skrevet noget, som jeg tror giver dig svar.

http://www.amino.dk/freelancer/user/-2147463699_Soeger_en_eller_flere_hajer_til_kodning_mm._af_sammenlignings_side.aspx

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 17:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)