Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkt video / Præsentation

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Cbox Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der ude,

Jeg har lavet en video til hosting delen af vores produkter.
En overordnet præsentation som fortæller lidt om hvem vi er og hvad vi kan tilbyde.

Jeg er på ingen måder grafiker eller har erfaring med ovenstående, så det har været lidt af en opgave, selv efter jeg fik nogle gode værktøjer.
Budgettet var der ikke til at hyre en til at lave det for mig, hvorfor jeg selv kastede mig ud i opgaven.
Men nok om det.

Jeg vil meget gerne høre hvad i syntes.
Videoen er lagt online på forsiden af hjemmesiden som findes på http://www.cbox.dk/ 

På forhånd tak for konstruktiv feedback. ;)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sylvester, 

Selve videoen er meget godt produceret. Jeg er dog ikke fan af videoer med alt for meget tekst. Hvis I har mod på at ofre 500-1000 kr. på en professionel speaker, så ville det gøre underværker. På den måde kan I ændre lidt i videoen og spare nogle dyrebare sekunder. Vi plejer at sige at 60 sekunder er max hvis man vil gøre indtryk på seeren.

Mvh.
Tobias 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 51
Fra  Hygge ole Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig en speaker vil gøre det meget bedre

Hej

Fra Hvidovre
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 61
Fra  SmartParty Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sylvester

Jeg synes du har gjort et godt stykke arbejde. :)

Har lige 2 ting som jeg personligt mener skal have noget opmærksomhed.

1. Jeg synes du skulle have lagt voiceover (stemme) samtidig med din musik, så man som seer, føler at det er en samtale med dig.
2. 1 minut og nogen og 30sek virker måske ikke som meget, men jeg tror det ville have langt større effekt hvis den kun var 30-60 sekunder. 

Det var ihvertfald mine 2 cents

Mvh Lasse 

Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Cbox Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar. Det giver god mening både med tale og længde.

Kan i sende mig en anbefaling på hvem som kan lave speaks til fornuftig pris?

Så vil jeg gå igang med nyt storyboard, så jeg kan koge den ned til ca. halv længde. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sylvester, 

Jeg har kontakt til en god speaker. Han koster normalt 1.200,- pr. minut, men jeg kan forsøge at tale ham lidt ned. Hvad siger du til det? 

Mvh.
Tobias 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Sylvester Nielsen:

Kan i sende mig en anbefaling på hvem som kan lave speaks til fornuftig pris?

Du er velkommen hos mig - jeg laver en del af den slags. Eller du kan lægge opgaven på Amino Freelancer. :-)

De bedste hilsner

Anja

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sylvester

(skriver på mobil, så beklager stavekontrol-fejl og lign. Smile )

Ret flot produktvideo. Du spiller op mod mange, der er professionelle i den genre, med din hjemmelavede udgave :)

Jeg stiller mig enig med andre i, at en voice-over kunne gøre godt, men da det er nævnt, så vil jeg meget hellere kaste mig ned i budskabet og strukturen af din produktvideo.

Jeg kommenterer kronologisk med filmen:

"Mød Jakob" - Først og fremmest: herligt at du starter videoen lige på fra 1. sekund. Mht. "Mød Jakob" teksten, så danner meget godt grundlag for historien i din produktvideo, men der er desværre ikke meget, der fanger interessent, medmindre man længes efter at møde en person ved navn Jakob.

"Jakob er en iværksætter" - Identifikation. Her tales der til iværksættere. Hvilket er super, hvis der ikke er andre i din målgruppe. Igen sker det inden for et par sekunder, hvilket er perfekt.

"Som har brug for stabil og hurtig hosting" - Her forklares problemstillingen igen hurtigt og præcist. Alle med hosting-problemer rammes.

"Alt Jakob ønsker, er vækst i hans forretning" - Nu bliver det lidt forvirrende. Hvad har det at gøre med en stabil hosting?

"Jakob kunne ikke finde løsningen" - Hvad hosting og vækst i forretningen har med hinanden at gøre, finde man nok ud af nu...

"Før han fandt CBOX" - ...hvilket man ikke gør. Nu viser du så, hvad din virksomhed hedder. Man kunne forestille sig, at nogle mennesker vil tænke at i skabe både vækst for iværksættere og stabil hosting, men min frygt er, at folk vil tænke, at de får stillet to situationer foran sig, men ikke føler, at nogen af situationerne bliver forklaret eller afklaret. Her vil jeg råde dig til, at være meget mere præcis. Forklar hvorfor jeres hosting er stabil, forklar hvorfor den er hurtig og forklar endelig, hvordan i skaber vækst i iværksætteres virksomheder.

"Vi har kompetente medarbejdere" - Det var da heldigt :)

"Som hjælper dig 24/7" - En fin feature, men her aner man ikke, hvad det er for et produkt man får, så support er underordnet - man prøver stadig at finde ud af, hvad man kan købe.

"Via e-mail, chat eller telefon" - dart at vide, at alle muligheder er der, men du bør skrive det samtidig med "Som hjælper dig 24/7", da videoen nu bliver lidt lang.

"Nu hvor Jakob har fundet ro hos os" - Ja Jakob har, men jeg aner stadig ikke, hvad han har fået.

"...håber vi også at møde dig!" - Det lyder hyggeligt, men hvad får jeg ud af, at i vil møde mig?

"CBOX www.cbox.dk" - Fordi du skriver din hjemmeside, så går jeg ud fra, at du har planlagt distribution ude i den store vide verden og at du bare gerne vil have, at folk kommer ind og kigger på din side, fordi du mener, at den nok skal konvertere folk. Men hvis det er planen, så bør du ikke have samme film på din forside, da man så går fra én film... til den samme. Er filmen derimod bygget til at konvertere besøgende på siden til kunden, så mangler der en klar call-to-action i videoen. Når man har set videoen, hvad skal man så gøre? Gå på opdagelse? Et hurtigt tænkt alternativ kunne være "Ring til os med den værst tænkelige situation du kunne stå i, så skal du bare høre, hvordan vi har sikret os, at det ikke sker for vores kunder". 

Jeg håber, at det gav mening. Alt er kærligt ment :)

Med venlig hilsen

Rasmus Bernburg R. Schultze, adm. partner & producent v/Founthouse

Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Cbox Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Det er meget brugbart, og du rammer netop min kæphest som tekniker.
Netop at vi elsker at tale om egenskaber/fordele men glemmer udbyttet.
Videoen er allerede i version 2 som du ser den.
Før var den væsentligt længere og med endnu mindre rød tråd

Det er en relativt ny verden for mig at skulle tænke i EFU, AIDA osv.
Men spændende og bestemt en process som gør en kæmpe forskel. Jeg syntes det er spændende.

Videoen er ikke rigtigt lavet med et egentligt budskab, ud over at skabe interesse for min hjemmeside.
Et forsøg på at lave noget som jeg ikke ser hos de andre. Og det fanger du jo rigtigt fint. ;)

Lige nu arbejder jeg på den røde tråd.
Jeg har rigtigt mange gode produkter, så det er en smule svært at ensrette kommunikationen uden at det bliver rodet. 

Resultatet bliver nok en række produkt relaterede hjemmesider og Cbox kan komme tilbage til sin oprindelige form og tilbyde IT-support, rådgivning og udvikling.

God weekend, og tak for feedback. Jeg vender frygteligt tilbage når jeg er lidt længere i min process. :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)