Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter forummer ligesom denne

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke for at blande mig nu når I skamroser hinanden.... Men - har I erfaring med andre fora som trådstarteren er inde på ?

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 19:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 19:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Det var ikke meningen, da jeg skrev opslaget, at det skulle tage denne udvikling.

Jeg er selvfølgelig ked af, at det opfattes som spam, men mit spg. var nu ment seriøst. Da jeg benytter mig meget af amino, og derfor ville høre om der var andre sider lignende.

Håber i forstår mig.


Mvh.

Jacob B.

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Inden du kaster dig så hårdt ud i at reklamere for dit site, tror du så ikke du skulle lovliggøre dine handelsbetingelser?

Og hvornår har varerne været solgt til den pris du indikere er den oprindelige? - Du er jo, som alle andre, klar over, at det skal kunne bevise at de faktisk har været til salg til det du viser som førprisen!

Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 20
Fra  www.din6shop.dk Skrevet kl. 20:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette har godt nok ikke noget med trådstarters spørgsmål at gøre, men med mindre i er ved at søge om dankortbetaling (nets kræver mærkelig nok, at man har dankort logoer på ens shop, mens man søger om dankort) skal i nok overveje at fjerne logo'erne på jeres forside, da det ser ud til at i kun har paypal. Jeres handelsbetingelser skal også gøres lovlige

Go' vind med jeres shop

Michael

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)