Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du hård til regnskab? Så få et gratis unikt link her

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Jeg er netop ved at skrive en kæmpe artikel om at starte egen virksomhed og om hvordan man håndterer sit regnskab, på min blog onlinebijobber. Blogindlægget bliver en sværvægter på 2.500-3.000 ord, som jeg håber vil hjælpe rigtig mange over de næste mange år.

I den forbindelse søger jeg en revisor (eller anden regnskabskyndig) der vil nærlæse indlægget og tjekke for eventuelle faktuelle fejl (jeg tvivler på der er nogle, men måske?) 

Til gengæld kvitterer jeg med et par links til din hjemmeside (fremhævet i selve artiklen), idet jeg har tænkt mig at skrive at indlægget er tjekket igennem for faktuelle fejl af.. dig! Det er ikke fordi du skal stå direkte til ansvar for noget af det jeg skriver, men jeg føler alligevel at det vil skabe yderligere troværdighed at en fagperson har sagt "god for indlægget"!

Derfor, hvis du er revisor eller har en anden regnskabsmæssig titel og godt kunne tænke dig trafik til din hjemmeside eller blog, fra folk der er ved at starte egen virksomhed (og som måske skal bruge en revisor el.lign. på et tidspunkt) så send mig en mail på info@onlinebijobber.dk

Det vil også være super fedt, hvis du også fra tid til anden havde lyst til at kigge forbi kommentarfeltet, såfremt der kom spørgsmål. Men det kan vi lige tales ved om.

Håber at høre fra jer, Tue!

PS: Og til jer der har lyst til at se hvordan jeg håndterer mit regnskab og alt det der, så er guiden klar indenfor 10-14 dage.

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tue

Virkelig et fedt tilbud du har smidt op her på Amino.. Jeg tror der er en del revisorer der tager kontakt til dig da det er en helt unik mulighed for at få et link og flere besøgende (kunder) Big Smile

God søndag!

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange tak.

Interessen har været overvældende og jeg har valgt en rengskabskyndig. Afslører lige hvem det, når artiklen udkommer.

Tak til jer alle, Amino rocks!

Tue

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Vejle
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Fra  kassetjek.dk Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tue

Har sendt dig en mail - desværre for sent ser jeg.

Mange iværksættere bliver inspireret af de mange nye bruger venlige bogføringsprogrammer, der måske får det til at se lettere ud end det?!?!

Så det ser ud til du er i gang med noget som mange derude vil få glæde af.

VH Freddy www.kassetjek.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Fra  kassetjek.dk Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv den havde jeg ikke set.

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tue,

det er jævnt sejt, at du kan finde den mest kvalificeret person på få timer på en søndag.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej igen,

Så blev min artikel færdig og jeg tænkte du måske havde lyst til at se det færdige produkt. I artikel viser jeg dig hvordan jeg startede min egen virksomhed og hvordan jeg håndterer *gys* regnskabet i hverdagen :)

Komplet guide til start af egen virksomhed + sådan håndterer du regnskabet

Jeg ville virkelig ønske jeg selv havde haft denne guide før jeg gik igang, for regnskab og økonomi var noget jeg virkelig frygtede (uden grund!)

PS: Tusinde tak til Cookie, som har bidraget med fantastisk sparring.

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Tue,

en rigtig god blog, du har begået der.

Der dog en detalje i forbindelse med momsregnskabet. 

Du skriver, at du hvert kvartal sender de betalte fakturaer til din bogholder. Dette er desværre ikke nok til at opholde loven. Du skal medtage alle fakturaer med fakturadato i den pågældende periode.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)