Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på gavekortside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Efter mange måneder kan min partner og jeg endelig åbne op for Cardfever.dk
Vi overtog den i sommers, da den havde stået stille i lang tid, og ønsker nu at kickstarte projektet på ny.
Men inden vi sætter den i "5. gear", vil vi gerne have det sidste feedback fra jer - hvordan er siden, kan noget optimeres, fungerer noget bedre end andet osv.?
Vi har stirret os blind, og derfor finder i med garanti nogle fejl - så råb endelig højt :-)

Nuværende udfordringer:
Betalingsløsning er ikke helt i hus - forventes at virke i morgen
Et par partner sider mangler opdateringer af billeder - kommer også snarest
Søgefeltet er ikke fungerende endnu - plugin er ved at blive installeret til dette

Ellers forventer vi at tilføje flere partnere løbende - håber i tager godt imod siden.

Skyd løs!

Mvh
Mathias
Cardfever

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 80
Fra  Podshop.dk Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias.


Jeg er super imponeret over, hvor professionel og flot jeres side ser ud. Jeg har endnu ikke fundet en ting jeg ville rette eller ændre på. Super godt klaret! Smile

Vh

Podshop.dk

Podshop.dk - Billige earphones, høretelefoner etc. Music

FRI FRAGT, brug koden: AMINOPODS

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side, men der er vel ikke rettet så meget siden I købte siden eller...?

Men derudover er jeres store problem (synes jeg) at det er mere eller mindre ukendte webshop som man finder gavekort til.

Idéen er god, men det kræver ligesom at det er nogle butikker/webshops som man "gider" at handle i ...

Har I fået indløsningsaftale ?

Held og lykke 

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marwe

Tak for din besked.
Vi har ikke ændret alverden nej, og derfor ønsker vi også noget feedback på, hvad der kan gøres bedre.
Det er klart at vi skal starte et sted, og derfor har vi ikke de helt store spillere med endnu, men det skal nok komme :)
Meget tid er brugt hos indløsere og finanstilsynet for at få lov, men indløsere er desværre ikke samarbejdsvillige, så indtil videre er Stripe løsningen.

God aften!

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Den der 1-2-3 guide på forsiden giver ikke mening for mig. Jeg forstår den godt, men jeg mangler noget visuelt.. Eller måske bare at den ikke er der.

Til gengæld mangler jeg måske noget sikkerhed og tryghed. Er det "brugte" kort fra private og/eller nye fra firmaer?
Hvordan er jeg sikret hvis der sker fejl? Eller jeg bliver snydt?

Er der anbefalinger fra andre kunder? 

Jeg kan ikke lige finde en "Om"-knap.

Giver det mening at I har kategorier der er tomme? Fx mad og drikke.

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

I søgefeltet står der også søg fx på IKEA.. Der er bare ingen gavekort med IKEA ;-)

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan

Tak for din besked - rart at få nogle kritiske øjne på :)

Ville en visuel guide være nyttig, såfremt man trykkede på guiden? Eventuelt hvordan man handler, hvad det betyder at handle gavekort ved os osv.?

Alle gavekort som er orange er gavekort vi leverer fra butikker - det vil sige helt nye, hvor man får rabatten som der er noteret. De gule gavekort i bunden af siden/siderne er private, som sælger deres gavekort. Det kunne måske godt fremhæves noget mere - det kigger vi på!
Angående sikkerheden har vi en del noteret i handelsbetingelser og lignende menuer nederst - måske det skal stå mere tydeligt?

Vi mangler at få implementeret trustpilot i venstre side - jeg tænker den vil være en fordel på siden :)

Om knappen mangler vi helt klart, godt spottet!

I teorien giver det ikke mening at have kategorierne, men det forventes at der vil ligge gavekort i alle i nær fremtid. Under alle omstændigheder ser jeg dem som vigtige at have, såfremt man ønsker at sælge et gavekort privat. Det kan give forvirring hvis ikke man kan finde en kategori til netop det, som jeg ser det :)

Søgefelt teksten er lavet, således den forklarer, eller hverfald forsøger, hvordan man bruger den, og hvad man kan søge efter. Vi vil kigge på, om den eventuelt kan gøres bedre :)


Tak for feedback - kom endelig med mere hvis du finder noget!

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Det kunne godt give mening med mere visuel guide - hvis man trykker.
Alternativt kunne det være en flot og enkel animationsfilm der forklarer hvorfor og hvordan man bruger siden på 40 sekunder.

God idé at fremhæve hvad der er nye og brugte kort. En label eller et genkendeligt ikon ville måske hjælpe.

Sikkerheden må gerne fremhæves mere. Evt. bare en badge med "køb sikkert" og så kan man trykke på den hvis man lige skal undersøge det nærmere.
Eller flere visuelle elementer under "info og sikkerhed". Måske endda et testemonial fra en tilfreds kunde.  

VH Jonathan

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)