Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Market Samurai - Er det noget jeg skal investere i?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er ret ny i det her keyword, SEO game, men prøver at finde ud af det.

Og ærlig talt man kan godt blive lidt overvældet af hvor man skal starte og ende.. Da det her fantastiske medie giver en overflod af optioner ;-/

Jeg stødt på ovensående program og har mulighed for at købe det for $75...

Spørgsmålet er det et godt sted at bruge pengene?

på forhånd tak

Brian

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har på et tidspunkt brugt programmet meget, og det fungerede rigtig godt dengang google havde deres søgeordsværktøj som gav adgang til at se konkurrence mm. på søgeordet samt priser osv. 

Jeg har ikke været nær så begejstret efter dette forsvandt fra toolet. Jeg har altid kun brugt gratis udgaven og det er desværre et stykke tid siden.

Toolet gør brug af de værktøjer som er tilgængelige på nettet i forvejen, og stiller måske bare tingene op på en overskuelig måde, men det kan ikke noget du ikke selv kan finde ud af.

Prøv gratis versionen og dan din egen mening, tilbuddet kommer jævnligt igen og igen :-)

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 103
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ingen erfaring med produktet overhovedet, men synes nu ikke det virker så gennemført? 

Jeg tror faktisk du vil få meget mere for dine penge ved at investere i Perry Marshall. 
Her får du tips og tricks til Adwords, samt der er lukket forum hvor man kan spørge til råds :) 

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidst jeg tjekkede Market Samurai kunne man benytte det gratis i 7/14 dage for at se om det fungerede for en. Så vidt jeg kan se gælder det stadig, så du kan jo bare tjekke det ud før du betaler.

Uanset hvad ville jeg dog mene at du skal bruge Googles Keyword Planner rigtig meget før det giver mening at bruge et tool til det. Der er ikke meget MS byder ind med som du ikke kan aflæse af Keyword Planner, og du skal særligt ikke regne med at blive bedre til at finde eller arbejde med nøgleordsanalyse ved at få et værktøj - det er erfaring du har brug for.

Personligt er jeg gladere for Longtail Pro, men det har også sine mangler, og det kan ikke noget magisk som Keyword Planner ikke kan.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 30. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de gode indspark.. dropper Market Samurai for nu. linket til Jonathan Lindahl's nyhedsbrev er super interessant og der er mere end nok info der som jeg kan kaste mig over!  

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for delingen af mit nyhedsbrev, Gita! :-)

Og det glæder mig at høre, at du findet det interessant, Brian.
Og skulle du have spørgsmål til noget af det jeg skriver, så spørg mig endelig :-)

Og forsat dejlig aften. 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)