Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redelegering af website mislykket!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:

Hej Krisoffer,

tak for dit svar - som sikkert er rigtigt. Som sagt er jeg bogholder og ved intet om dette.

Jeg har netop hyret en 'ekspert' for at slippe for disse problemer.

Jeg vil tillade mig at kopier dit svar og bruge det, næste gang jeg skal ændre en årsopgørelse hos SKAT. De vil altid have en begrundelse og jeg syntes, at din er lige i øjet - så kan de tænke over den!

Haha - go right ahead!

Jeg er da glad for jeg kunne hjælpe. Hvis du har flere spørgsmål er det bare at spørge ;)

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer,

jeg kan se, at du nok kunne have hjulpet mig i første hug.

Når jeg nu har fået alt dette til at virke, kan jeg så ikke bare flytte mail- og webhotel til jer?

Det er noget Wordpress noget og pt. tre mailadresser.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:

Kristoffer,

jeg kan se, at du nok kunne have hjulpet mig i første hug.

Når jeg nu har fået alt dette til at virke, kan jeg så ikke bare flytte mail- og webhotel til jer?

Det er noget Wordpress noget og pt. tre mailadresser.

Mvh

Stig

Sagtens. Du kan jo lige skrive til support@serverfruit.com eller kontakte os via chatten på vores hjemmeside - eller PM her - så vi ikke fylder forummet her op.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ganske normalt, at dette sker i forbindelse med en redelegering, og har intet som helst med Unoeuro at gøre.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim J. Nielsen:

Det er ganske normalt, at dette sker i forbindelse med en redelegering, og har intet som helst med Unoeuro at gøre.

Nej, men når en seriøs virksomhed flytter rundt på hjemmesider sørger de netop for at sætte TTL ned og ændre på de records i DNS zones før der flyttes navneservere, så man reelt set ikke bemærker noget.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristoffer - Serverfruit:
Nej, men når en seriøs virksomhed flytter rundt på hjemmesider sørger de netop for at sætte TTL ned og ændre på de records i DNS zones før der flyttes navneservere, så man reelt set ikke bemærker noget.

Enig, men det har stadig intet med Unoeuro at gøre.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SWcotspain:

jeg har fået lidt hjælp til at redelegere mit website.

I morges var det fint, men her til eftermiddag er det gamle site oppe igen.

Hvis jeg går på DK-hostermaster, så ser det ud til at navneserveren er korrekt.

Site er nu hostet hos Unoeuro. Jeg blev anbefalet dette, så det blev valgt, men ikke pga. økonomien, da sitet bare skal virke.

Nogen der har erfaringer med dette?

Som andre herinde siger, så er det ganske normalt ved redelegeringer. Der kan nemt gå alt fra 1 til 48 timer hvor DNS svinger mellem gammel og ny udbyder. Dermed sagt at såfremt du ikke har været inde og forsøge at flytte domænet tilbage, så bør det virke i dag, eller senere i dag. Blot hav lidt tålmodighed.

Du er også altid velkommen til at skrive til UnoEuro support, så skal vi nok gøre vores bedste for at berolige dig :)

Vi har faktisk også en FAQ artikel om emnet: https://www.unoeuro.com/support/faq/3/193/ :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom,

tak for dit svar.

Det er også blevet min konklusion, at problemer ikke skyldes Unoeuro.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)