Jeg er i forbindelse med SEO komme til at tænke på, om det er vigtig at nævne sit produkt i flere forme ? Jeg bruger Adwords til at se hvilken form af ordret der er flest søgninger på, men er i tivivl om det som sagt betyder noget. Feks med disse ord - Rygsæk - Rygsække - Rygsækken - Sengetøj - Sengetøjet osv. Hvis der er en kunde der søger på ordet "Rygsæk", vil min annonce så blive vist, hvis jeg kun har brugt formene "Rygsække" og "Rygsækken", eller er det bedst at have flere forme med ? - Kim - |
AdWords og SEO er jo to helt forskellige ting, selvom du bruger keyword planner. :) AdWords er betalte annoncer, mens SEO handler om at få organiske visninger. Undskyld, hvis du ved alt det, men jeg har snart set flere blande tingene sammen.
Det er altid en god idé i forhold til SEO at tjekke alle former af et muligt keyword, se, hvad der er søgninger på, og selvfølgelig nævne flere former. Så bliver dine tekster også mere læselige for mennesker.