Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er blevet snydt... sender jeg så bare en regning?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Dubai
Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 03:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville sende en regning, anmelde det til politiet som sikkert ikke gør en skid. 
Derefter ville jeg kører ham gennem duskylderpenge.com maskine system, hvor du gratis no cure no pay køre de sagen mod ham, og registeret ham i deres skyldner register som ikke er helt normalt. Tjek det ud

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uden at skulle lyde som en lyseslukker, så får du næppe noget ud af det...

De typer som laver det der, de er god for 0,00 kr på papiret, dvs du kan ikke plukke en skaldet. Ud over det, så er det svært for dig at løfte bevisbyrden, hvis kunden nægter alt kendskab til bestillingen. Det er kun politiet eller myndighederne, som har adgang til de data, som evt kan fælde en svindler. Og med deres manglende eller nærmest ikke eksisterende handlinger, så ender du bare med at bruge en masse tid og penge på noget, som i sidste ende intet giver, andet end flere bitre og sure erfaringer...

Been there done that, og ja fik nada og en flyvertrold ud af det...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Been there done that, og ja fik nada og en flyvertrold ud af det...


ved det:)

men skal nok få ham igennem inkasso møllen og i sidste ende i rki eller dansk dks eller hvad de nu hedder... bare det at jeg kan ødelægge noget for ham er nok til mig:) og selvom han står der i forvejen så får han jo forlænget han aftale der:)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)