Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger et tilbud fra en designer/tøj producent.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et tilbud fra en designer/tøj producent...

Jeg vil rigtig gerne have lavet noget tøj (T-shirts/Polo'er og Caps), som jeg først og fremmest skal gå med selv for at promovere firmaet i min daglige gang...
Det drejer sig om 4-5 t-shirts/polo designs og 2 Caps design...

Mit problem er følgende: Jeg har ideen i hovedet og skrevet ned, mine tegnetalenter er minimale, men jeg ville godt kunne lave en MEGET grov skitse med en beskrivelse til. Der for søger jeg en der evt. både kan få mit design tegnet ind på computer på den rigtige template, og som så bagefter kan lave printet eller broderingen på tøjet... 
Hvis muligheden byder sig senere, og tøjet skal laves i store mængder, vil du blive husket og der vil blive taget kontakt til dig. 
Afregning osv. skal vi nok vinde ud af, allerførst søger jeg bare den rigtige person...

Fra Frederikssund
Tilmeldt 11. Nov 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er uddannet grafisk designer med en fashion design baggrund bag mig også, så du skal være mere end velkommen til at sende mig nogle detaljer, beskrivelse og skitser og så kan jeg først tegne ideerne til dig i hånden og vi kan derefter lave dem til vector baserede tegninger der kan trykkes og broderes på tøj og caps.

Send mig evt en mail på Sofie@klintrup.dk

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak :) hvis jeg lige for sparket mig selv i røven, skal jeg se om jeg ikke kan få tegnet nogle skitser, som jeg kan sende ud :)

Fra Århus
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars, 

Det kan jeg hjælpe dig med. Jeg har selv 8 års erfaring indenfor modebranchen, så jeg kan varetage alt fra de tidlige prints og broderier til senere, når du har brug for eksperthjælp til produktionen. 

Platform 1st designbureau - freelance løsninger til virksomheder!

Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Agas Styllus
tøjproducent
skriv for info.
Bengtssonglass@gmail.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)