Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videoredigering: Camtasia og After Effects

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har klippet en video sammen fra et løb sidste lørdag med Camtasia. Har så købt denne pakke med effekter, som jeg gerne vil bruge sammen med mit klip i Camtasia.

Men pakken med effekterne er i Adobe After Effects. Jeg kan så tilpasse effekterne til navnene fra løberne, der deltog i løbet, men hvordan får jeg effekten fra fra Adobe After Effects over i Camtasia?

Indtil videre har jeg gemt filen i After Effekts, og så åbnet den i Camtasia, men så bliver baggrunden i Camtasia helt sort, hvilket selvfølgelig ikke er meningen, men effekten skal spille indover filmen.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du henter filen ind i Camtasia fra After Effects mangler den key-signalet - dvs. "hullet" til baggrunden. Umiddelbart tror jeg ikke du vil kunne få de to ting til at spille sammen mellem de to programmer. Adobe Premiere Pro er det rigtige redigeringsprogram at bruge til dette.

Jeg vil kunne løse det for dig. Jeg skal blot have den tilrettede After Effects sekvens og den redigerede video eksporteret fra Camtasia. Så kan jeg lægge dem sammen for dig. Prisen vil afhænge af hvor meget det drejer sig om.

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have flere effekter, først når den første mandlige løber kommer, første kvindelige løber, første dreng, første pige. Og når alle er kommet i mål, skal jeg vise de første tre resultater. Prøver at hente en prøveversion af Premiere Pro og ser, om det vil spille sammen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)