Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sammenlægning CVR/VIRK og gratis selskabs regnskaber fra dec

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:

en jeg mener, at de fleste professionelle får denne information 'gratis' allerede.

Så hvis prisen er at man samler mere information på et sted, som tilsyneladende allerede er overbelastet, så er samfundens værdi negativ.

Kan frygte at dette bare er endnu en sparemanøvre og at vi komme til at se lappeløsninger ala SKATs systemer.

OK - fred med det - svært ved at se gratis regnskaber til masser af virksomheder og private der vel normalt må betale for det som negativt. Up to you hvordan du ser det på forhånd

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må lige blande mig lidt her. Jeg synes, det er mærkeligt, at nogen i udgangspunktet er negativ overfor det offentliges nye tiltag, måske især Skats. Giv dem dog en chance. Jeg synes også, det medvirker til opfattelsen af, at det offentlige er en modspiller. Vær lidt positiv, også af hensyn til de nye, ofte unge, iværksætteres holdning. Det offentlige er for mig en medspiller og synes du, du betaler for meget i skat, er det fordi du tjener for mange penge.

Fra Randers
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har fulgt denne snak lidt fra sidelinjen og jeg må konstatere at jeg også stiller mig lidt undrende overfor at gratis regnskaber modtages med modvilje. Men ok, vi er så forskellige. For mig selv og andre igangsættere er det en kæmpe hjælp. 

Da NN Markedsdata tidligere i år åbnede op for noget af den data man ellers skulle betale for, synes jeg i hverfald at det gjorde mit arbejde med at screene potentielle kunder meget nemmere. På sider som denne, hvor der vises regnskab for amino ser man jo 90% af den data, som jeg har brug for. 

Nu er der jo ikke længe til december, så vore spekulationer får vel snart en ende tænker jeg. Jeg har dog som andre også oplevet at svartiden var lang. 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)