Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj vask virksomhed - god ide?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino. Dette er mit første indlæg herinde (Har læst en del med)

Min onkel har et vaskeri som han har ejet i 2-3 år nu, det køre fint ikke vildt, men han får det til at køre rundt. Jeg syntes dog han skulle udvide til at skulle gøre lidt ligesom som washa.dk  hvor han henter tøjet, vasker det og aflevere det tilbage på adressen. Men vil det være en god ide? Vi snakker Midtsjælland, Næstved-Slagelse-Ringsted-Køge-Roskilde og diverse små byer i mellem,.  Han er dygtig indenfor tæpperens, som han også vil kunne kunne tilbyde, hvor han henter det, renser det og og levere det tilbage.

Vil det være værd at prøve?

Hvad vil det koste at få sådan en service side op at køre?


Hilsen Mikkel.


 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel 

Velkommen til Amino :)

Jeg synes det overordnet set lyder som en super god idé. Det forudsætter selvfølgelig at din onkel selv har tiden og evnerne til at administrerer sådan en hjemmeside. Der vel uden tvivl være noget ekstra arbejdstids forbundet med dette, forudsat han stadig køre på samme blus med hans normale aktiviteter. 

I forhold til pris afhænger det meget af hvor du henvender dig, og hvilke funktioner der ønskes. Hvis du spørger herinde er jeg ret sikker på at du vil kunne få et tilbud fra 2000 til +100.000, kvaliteten varierer derfor selvfølgelig også. 

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du har flere spørgsmål til hjemmesidedelen. 

Hav en god dag :)

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)