Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forløb efter køb på Flippa.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige købt et site på Flippa.com Tror jeg har gjort et ok køb, og sælger havde solgt 4 sites før for i alt 4400$ og havde 100% tilfredse kunder, så jeg tror ikke umiddelbart han vil snyde mig.

Men efter vi blev enige slettede han salgssagen på flippa og det ser ud til at han ønsker at fortsætte sagen per email mellem os og beder mig overføre per paypal ven til ven, inden han vil overføre filer og domain. Det kan jeg måske godt forstå han ønsker, men kan jeg gøre noget for at sikre mig? (beløbet er så lille at jeg ikke kan sætte en advokat eller lignende på selv om jeg bliver snydt).

Skal jeg bare tage chancen?

Fra Kbh.
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Hvis beløbet ikke er særligt stort, så ville jeg personligt tage chancen, når han har 4 positive handler bag sig (og ingen negative). Jeg har selv handlet flere gange gennem Flippa og brugt Paypal når folk havde positiv ratings.

Alternativt ville være at bruge en escrow service - Der kan du deponere pengene og han får først pengene fri, når domæne og filer er overført til dig. Der koster så et gebyr. Største og mest anvendte er escrow.com og dem har jeg brugt, når der har været tale om større transaktioner

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 53
Fra  SSDVPS Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det lyder som en skidt idé! Det der bør få dine alarmklokker til at bimle er, at han har slettet sit indlæg OG at han vil lave overførelsen på Paypal som ven/familie!!! Du kan IKKE gøre indsigelser hos Paypal, på sådanne overførelser! (Dispute)

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans indlæg dukkede op igen under solgte sites, så nu har jeg taget chancen og betalt. Tror bare lige jeg har ledt det forkerte sted eller noget (?)

Han virker seriøs, så jeg har nok ikke noget at frygte.

Tak for lige at hjælpe mig på vej.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)