Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unikt koncept: Jurist/advokat/advokatvirksomhed søges som partner til forretningskoncept

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 13. Nov 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Legal Desk ApS Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt i orden. Jeg er sikker på, at vores kommunikation på hjemmesiden sagtens kan blive langt mere skarp :)

Du må have held og lykke med projektet.

Mvh Anders 

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Du har fuldstændig ret i at de fleste aftaler langtfra er standardiserede. Men hvis man starter med at digitalisere dem der er indenfor standard og langsomt udvidder hvert enkelt produkt har man et godt udgangspunkt.

Vi havde forestillet os at spørgeskemaerne havde en række stopspørgsmål. Dette skulle identificere scenarier der gik udenfor standard og hvor man kan tilkøbe juridisk assistance. Dvs. at dokumentet måske allerede er 80% korrekt udfyldt og at den manuelle del derfor er stærkt minimeret.

Nu mangler jeg den juridiske indsigt i hvert enkelt dokument, men min erfaring som udvikler er at alt kan udvikles, spørgsmålet er bare hvor lang tid det tager ; )

Jeg er nysgerrig efter at vide hvad du mener med den sidste linie "Hvis jeg var forsikringsselskab ville jeg kunne skimte et godt marked for skadesforsikringer...". Tænker du at systemet ville være bedre egnet indenfor den branche?

Mvh

Anders

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)