Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ulønnet praktikplads Aalborg eller Nørresundby området forårs semester 2015

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :)

Jeg er en ung glad mand på 21 år, der søger en spændende praktikplads i forårssemestret 2015. Jeg læser pt. markedsføringsøkonomuddannelsen på UCN i Aalborg, hvor jeg har fået masser af blod på tanden, for at prøve de ting vi lærer til dagligt af ude i virkeligheden.

Grunden til at jeg netop henvender herinde på Amino er fordi jeg ved, at der er mange passionerede iværksættere, som jeg kan lære en masse af. Jeg vil rigtig gerne i praktik i en virksomhed der er i vækst, og som er fyldt med energi, iværksætter ånd og ellers bare komme til at arbejde i et miljø som vil fremad og skabe resultater. Praktikpladsen er ulønnet.

Jeg er en fleksibel, engageret og stabil ung mand, som er åben over for nye udfordringer og tænker i muligheder frem for begrænsninger. Jeg bliver ikke stresset over at få flere opgaver på en gang, selvom det måske er nogle uvante opgaver jeg bliver stillet. Jeg har tidligere fået ros for mit positive sind, samt gode evne til at samarbejde. 

Jeg har en naturlig stor interesse for markedsføring og iværksætteri, og jeg synes det er fedt, når der kommer nogle resultater ud af det man laver og som man selv har været med til at udarbejde. Hvis jeg finder noget spændende bliver jeg meget engageret og lægger alt min tid og energi i det. Jeg håber at jeg med dette opslag, kan få en samtale eller to med nogle virksomheder for at snakke om et evt. praktikophold og hvad det er jeg kan tilbyde, samt hvad i som virksomhed kan tilbyde. 

Derfor glæder jeg mig rigtig meget til at høre fra jer, og håber at kunne komme til en samtale, hvor jeg kan få lov til at præsentere mig personligt, på en aftalt dato.

Med venlig hilsen

Christian Østergaard

Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Skriv eller ring gerne så vi evt. kan aftale et møde.

Venlig Hilsen

Lars Schiermer / Revol8 IVS, tlf. 81814011, lars@revol8.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)