Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan det meldes til politiet

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dansk mentalitet er meget svært at få og typisk dem som ikke har den danske mentalitet bekriger den,,, 

Sorry derfor 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Serie:

Det handler ikke om hvordan du staver eller skriver  -  men hvor du tænker.

At du ikke er 100 %  dansk, betyder at gå i dialog med dig her på skrift er rent tidsspilde,,, hvilket meget andet også er her :-) 

Serie. Selv om jeg læser dette, som om du selv er 100 % dansk, forstår jeg heller ikke din måde at tænke eller formulere dig på, så det har nok ikke kun noget med nationalitet/fødeland at gøre...

Roji beder om hjælp og jeg synes, du skal lade dem svare ham, der har lyst til at hjælpe - og så i øvrigt selv holde dig fra tråde, som du ikke har konstruktive kommentarer til eller forståelse/empati for.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Din ansat skal klage til dig og ikke det firma i har som kunde. Ellers giver det dårlig ry for dig at du ikke kan holde dine medarbejder på plads.

2. Der må ligge en eller anden kontrakt på plads ang. hvad dine ansatte skal og må gøre i virksomheden de gør rent hos.

3. Da du er den der ejer rengøringsvirksomheden så er det også dig skal tage ansvar for dine medarbejder og sætte dem på plads, du kan ikke have at dine ansatte laver rav i den uden din viden.

Det skal ordnes mellem 2 parter af 2 omgange.

Mellem dig og dine ansatte og derefter mellem dig og virksomheden i gøre rent hos.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Roji:
Men til jer andre, tak fordi i tog jeres tid til at svare på mit spørgsmål, jeg er ikke super god til dansk og forklare mig men jeg prøver og bliver mere dygtig til det med tid.

super indstilling - held og lykke med at få tingene på plads

venligst John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. Oct 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er nu kommet styre på det. Skriftlig udskydning firmaet og fik placeret medarbejderen på nogle andre opgaver. Tak for jeres gode råd

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Birte Andersen:
Roji beder om hjælp og jeg synes, du skal lade dem svare ham, der har lyst til at hjælpe - og så i øvrigt selv holde dig fra tråde, som du ikke har konstruktive kommentarer til eller forståelse/empati for.

Du er netop den som ikke leverer noget konstruktivt - du kopierer svar og gentager - det er der masser af eksempler på... 

Til trods for at du ikke forstår mig,  har jeg ofte set dig kopiere mine svar ..... og det er let at finde 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Serie:

Du er netop den som ikke leverer noget konstruktivt - du kopierer svar og gentager - det er der masser af eksempler på... 

Til trods for at du ikke forstår mig,  har jeg ofte set dig kopiere mine svar ..... og det er let at finde 

 

Ja ja, regnede da nok med at du snart ville være ude med riven efter mig også.

Ja, jeg gentager nok tit mig selv, men der er nu også en del nye, der stiller de samme spørgsmål igen og igen Smile

Men jeg kopierer aldrig. Og da slet ikke dig, Serie. Jeg har citeret dig et par gange for at give et svar - lige som det sker i dette indlæg, men det er ikke det samme som at kopiere.

Du og jeg har heldigvis ikke deltaget sammen i ret mange tråde endnu og jeg skal gøre hvad jeg kan, for at det ikke bliver flere end højst nødvendigt fremover.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det korte svar er: Nej, det kan ikke passe.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)