Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark har opsagt vores fragtaftale/erhversaftale pga. for lav volumen

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Det glade bud:
Nu ved jeg ikke om du er ansat af en konkurent eller andet.

min kære ven. jeg er ikke fra konkurrence!

Det er bare en screenshot jeg har lavet,

og ærlig sagt, troede jeg det var en reklame-stunt.

Sorry.

Iøvrigt overvejer jeg at bruge jeg,  I har jo bedre priser end pakkelabels.

God aften

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Larsk73:
Vi har dog i dag modtaget et brev fra Post Danmark, hvor vi har fået at vide, at vores erhvervsaftale er blevet opsagt på baggrund af, at vores volumen er for lav.

Hvor mange pakker sender i pr måned ?

Jeg fik min aftale med postdanmark i maj måned, hvor jeg fortalte dem at jeg regnede med at sende 5-10 pakker pr måned, og det var helt i orden med dem. I dag er mængden så steget siden da, men ikke voldsomt. Jeg håber ikke at jeg også får sådan et brev snart.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicklas Nguyen:

Hvis de ikke fjerner det inden for de nærmeste dage, så vil de blive sagsøgt mod brud på ophavsretten.

Mvh. 

Nicklas Nguyen

www.pakkelabels.dk

Yes Svineri !!!!!!!!!!!

Eller skal du bare sige til, så kender jeg en god advokat, der kan gøre "underværker"Wink

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er strafferammen egentligt for sådanne ting ?

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Zylauv Kristensen:
Hvad er strafferammen egentligt for sådanne ting ?

Det er jo en civil sag og ikke en kriminal/straffesag, så der kan ikke tales om strafferamme. Da der er tale om en civilsag og ikke kriminalsag.

Men du og andre kan læse lidt mere her, bla. og andre steder på nettet  http://www.concept-i.dk/blog/kraenket-ophavsret.html

Men at kopierer og stjæle fra andre er ikke omkostfrit, ,men kommer an på hvad den krænkede forlanger.

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

og det gør jo ingen som helst forskel at man selv sætter ting op i paint eller andet -HVIS teksten - hvad jeg ikke aner er stjålet - og det er ofte relativt enkelt for professionelle at afgøre

Erstatning beror på flere ting - bla.a. et evt tab som den krænkede kan ha lidt og fortjeneste som krænkeren kan ha lidt-  med et tillæg til boden, så helt enig med IB - Det gør man bare ikke - man stjæler ikke fra hinanden, tekst, billeder, cigaretter - penge eller andet - 

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg må indrømme, jeg tog fejl med min bedømmelse af SmartLabels.

Han har slettet sit indlæg, så sagen stinker, når han ikke tager ansvar.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amadeo.

vi har valgt at slette vores indlæg på grund af at vi har en sag kørende med en konkurrent, og for ikke at udstille nogen så har jeg valgt at slette tidligere indlæg. 

Jeg vil gerne pointere at der altid er 2 sider af en sag, og jeg har valgt at forholde mig til de beskyldninger som vi imod os, ved ikke at udstille nogen parter i denne sag.Men ved at reagere på de forhold man er beskyldt for og tage hele denne sag alvorligt. 

jeg ser mig selv som iværksætter og bliver altid trist når nogen har opfundet den lille skøre ide jeg gik med på et tidspunkt, så jeg kan sagtens forholde mig til alvoren i de beskyldninger, med at man ikke tager fortjeneste af andres arbejde, men det eneste vi kan gøre er at have en dialog med vores konkurrent og så må tiden vise. Om vi har handlet uanstændigt.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)