Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markup til distributør. Vi er blevet kontaktet af erfaren sælger fra sverige der ønsker at være vores agent i der.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi er blevet kontaktet af en erfaren sælger fra et stort dansk mærke der er sælger af deres produkter i Sverige. Han vil gerne være vores agent i Sverige.

Vi er i forvejen meget grønne i dette felt, så på forhånd undskyld hvis mine formuleringer ikke giver mening. Men, kort sagt, søger jeg gode råd til hvad skal skal være klar til at gå op på af markup når jeg har ham til møde i næste uge.

Om os:

Vi er en lille privat virksomhed der indtil nu kun har solgt B2B af egen producerede varer. Vi giver her detailforhandlerne en markup på 2,5

Vores produkter, håndlavet interiør der ligger til en stk. pris på 325-750, bliver normalt solgt i små-mellemstore designbutikker, vi har flest kunder fra nordsjælland, alligevel er vores forhandlere ofte gået med til en markup på alt fra 1,7-2,5. 

Undskyld at jeg er lidt, meget, tilbageholdende med information, men vores lille iværksætter/familie buisness eksplodere hurtigere end forventet og det tog en drejning hvor fremstår som noget mere erfarne, og meget større end vi egentlig er.

På forhånd tak for hjælpen. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)