Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opkrævning via PBS med Dinero

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg stiller jer nu et spørgsmål som mange af jer garanteret kender svaret på - men det er desværre ikke lykkedes for mig at finde det nogen steder.

Som overskriften indikerer, så er vi i vores forening interesseret i at opkræve vores medlemmer via PBS, og vi benytter Dinero som regnskabsprogram.
Kan det lade sig gøre?

Nu jeg har fat i jer:
Hvad er prisen for at benytte sig af PBS, hvis det skal implementeres med Dinero? Betaler man for hver enkelt opkrævning, eller et fast månedligt abonnement?
Jeg har naturligvis kigget på deres hjemmeside og prislister, men er i tvivl om hvilket af det der gælder hvis vi ønsker ovenstående løsning, hvor vi laver en faktura til medlemmet i Dinero, og så sender opkrævningen til dem.

På forhånd mange tak for hjælpen.

/Lars 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man argumentere for, men da vi i foreningen desværre ikke er Pro-brugere, er det ikke en mulighed.

Fra 4700 Næstved
Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 60
Fra  Hygiejnemanden.dk Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Mange tak for din respons.

Desværre ser det ud til, udfra det svar du har fået, at det ikke kan lade sig gøre at sende opkrævninger via PBS automatisk.

Jeg har også forhørt mig hos dem der står for PBS, men på trods af adskillige forsøg, er det endnu ikke lykkedes for dem at forklare mig hvordan vi i min forening kan benytte deres løsning :/

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)