Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan uploader man HTML temaer i file manager?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg er løbet ind i lidt at et problem. Jeg har købt et launcher tema, som jeg egentligt troede var et Wordpress tema, men det viste sig at være et HTML tema der er bygget i Bootstrap. Jeg undrede mig over hvordan jeg skulle installere det, og fik at vide, at jeg skulle slette mine filer i file manager og så lægge de nye op. Nu kan jeg ikke tilgå min side, selvfølgelig fordi jeg har slettet mine filer, og de nye ikke virker som de skal!

Det skal lige siges at det ikke er verdens undergang da jeg ikke havde noget på den endnu, men det ville være rart at finde ud af hvordan jeg uploader korrekt så jeg kan begynde at bygge den op. 

Håber der er en der kan hjælpe. Evt send en privat besked

Mvh. 

Tilmeldt 16. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Visivi.dk Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Log ind med en FTP-klient (feks Filezilla) og upload filerne den vej :)

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Og det virkede! Tusinde tak! :-)

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også installere Wordpress Temaer ved at logge ind som admin og gå til Udseende ->Temaer->Tilføj nyt. Så kan du enten uploade filer eller søge på wordpress.org fra din installation. Vupti så har du installeret et nyt tema på en enkel måde og helt udenom ftp/sftp.

Jeg har kun prøvet det med plugins og der virker det, men kan se at samme funktionalitet også findes for temaer.

www.isos.dk- IT support

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er bare at jeg har købt et tema og det viser sig at være et HTML tema... Derfor kan du ikke oploade det i wordpress

 

Tilmeldt 16. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Visivi.dk Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

No problem :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)