Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Børnesokker eller hjemmesko - er der marked ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er efterhånden nogle niche webshop som kun sælger sokker eller sko .

Jeg selv har lyst til lave webshop kun med baby hjemmesko ekker babysokker. 0-5 år.

Hvordan finder jeg ud af om der er marked for det ?

De hjemmesko jeg ønsker sælge er babyfutter og de sælges allerede i Danmark og Udlandet.

I udlandet sælges de næsten til halv pris som i Danmark.

En babyfutter-desig har omkring 7 str... Så har kun tænkt mig starte med 3 design.

Eller ska jeg først starte med sokker og så futter bagefter
Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er bestemt et marked for især børnestrømer, men der er meget konkurrence, prøv at kigge på trendsales.dk - der er flere derinde der impoterer børnestrømper fra allipress / alibaba og sælger, der kan du få en meget god indikation af hvor stort potentiale der er, og hvilket prisleje du kan tillade dig at tage for dem.

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom det hverken er strømper eller futter så kunne du jo se om du kan få fat i den her - det er jeg sikker på ville være en bestseller, jeg har ikke set den i DK endnu.

Et sådant sjovt produkt ville helt sikkert tiltrække mange nysgerrige potentielle købere

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja så behøver man ikke moppe gulvet selv
Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)