Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at få lavet en professionel hjemmeside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ide, jeg gerne vil have ført ud i livet. Jeg skal have oprettet en hjemmeside, men er ved at drukne i diverse tilbud på nettet. De forskellige løsninger og navne på deres systemer i for mig ukendt. Det er svært at gennemskue slutprisen på diverse hjemmesider, da der tilbydes et hav af tillæg. Hvad skal jeg bide mærke i, og hvilke webdesignere tilbyder en fornuftig pris i forhold til produkt?

Jeg er helt grøn i design af hjemmesider og har brug for en forklaring i begyndersprog.

På forhånd tak for hjælpen!

Fra Hvidovre
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 61
Fra  SmartParty Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej opstart123

Jeg stod præcist i samme situation som dig, da jeg var i startup.

(Alt der jeg skriver er kun taget ud fra egen erfaring)

Synes der er et par ting du skal overveje

1.Hvor seriøs regner du med dit projekt skal være?

2.Sørg for at du får gratis support

3.Undersøg måske om der er mulighed for "Trial" på et webshop design, da det kan give dig en god fornemmelse for hvordan den skal sættes op

4.Rent personlig vil jeg gerne betale de ekstra penge for en god og stabil webshop.

5.Tjek måske trustpilot på de virksomheder der udbyde.

Det var alt herfra

Held og Lykke.

Mvh Lasse 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får desværre også lige så mange svar og tilbud her på sitet, for der er lige så mange forskellige løsninger som der er holdninger.

Umiddelbart, er den bedste anbefaling nok at gå efter en løsning som andre også har følt sig tryg ved. Der er masser af Aminoer som har fået lavet både godt og skift arbejde, så de vil til hver en tid kunne fortælle dig hvem du ville skulle kunne stole på, for at få udført et godt og sikkert stykke arbejde.

Mit umiddelbare råd, vil være at spørge til hvem de andre Aminoer synes man skal arbejde sammen med. Det er dog uundgåeligt at du nu vil får en frygtelig masse tilbud som du også skal forholde dig til. Men lyt til dem som kan anbefale dig nogen at arbejde med.
 

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Lad mig gøre det nemt for dig. 

Først skal vi lave en oversigt, du får brug for:

- Webhotel (webhost)

- Domæne .dk .com .net osv...

- Og nogle professionelle folk der kan lave dit site for dig  

Jeg vil anbefale dig www.hostinger.dk 

- Det er billigt

- Det  er en god og stabil host. 

køb business pakken i 3 mdr. Det kommer til at koste cirka 185,- kr i 3 mdr med domæne og uden rabat

Domænet for du med gratis. Du kan vælge i mellem 10 domæner inkl .dk .com .net 

Hvis du køber inden for en kort perioder kan du bruge rabat koden "SALE40" og få 40% rabat.

Nu skal du bare have fundet nogle til at lave din hjemmeside. 

Jeg vil anbefale dig at bruge:

https://www.freelancer.com/ 

Hvis jeg var dig ville jeg sætte et budget på 1000 - 500 kr 

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej,

jeg er en af de der laver hjemmesider Smile

Der findes utrolig mange tilbud på hjemmesider og selv om jeg bestemt ikke er nybegynder, synes jeg det kan være svært at gennemskue præcist hvad mine konkurrenter sælger. 

Mange af dem der skal have lavet en hjemmeside ved utrolig lidt om det, og kan tit have svært ved at sætte ord på, hvad det rent faktisk er, de skal have lavet. "En hjemmeside" er et meget vidt begreb. Min bedste råd vil nok være at ringe til et par forskellige webbureauer og få en uforpligtende snak om, hvad du brug for, og hvad det koster. Så kan du sammenholde det du får tilbudt de forskellige steder. Referencer (gerne nogen du selv kender og kan bekræfte) er også en god ting, der er virkelig nogle brodne kar i branchen.

For at få en hjemmeside op at køre, skal du typisk have et domæne, et webhotel, et CMS og en skabelon til dit CMS. Via dit CMS skriver du tekst og lægger billeder på din hjemmeside. Webbureauer benytter typisk to forretningsmodeller

1. De laver din side "gratis", men du skal betale et månedligt beløb (abonnement) for hjemmesiden. Der er typisk en (lang) bindningsperiode. Gratis, ubegrænset support.

2. Du betaler for at få lavet hjemmesiden på dit eget webhotel. Du skal efterfølgende selv vedligeholde siden, og du betaler selv for webhotel og domæne. Support skal tilkøbes.

Løsning 1 er jo billig i opstart, men kan blive dyr i længden. Du bliver ret afhængig af dit webbureau, til gengæld har du tryghed i form af support.

Løsning 2 er dyr i opstart, men når du har siden, kan domæne og webhotel gøres for 300-500 kr om året. Dertil kommer eventuelle udgifter til support. Løsning 2 gør dig uafhængig af dit webbureau, men du skal betale for at få support.

Generelt er der ikke noget der er GRATIS! Så hvis du bliver tilbudt noget meget billigt eller gratis, så bliver udgiften nok dækket på anden vis eller også er det bare varm luft.

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg laver også hjemmesider, så jeg kan give dig lidt input fra den anden side af bordet (ud over dem der er kommet allerede) :)

Nu kan jeg ikke lige se om det er et stort projekt du gerne vil have gang i eller en mindre hjemmeside, men for begge typer så kan dette bruges:

Det vigtigste er her i starten, at du giver dig god tid, lav evt. et dokument hvor du beskriver følgende:

 - Hvilke funktioner vil jeg gerne have på min kommende hjemmeside

 - Hvilket design ønsker jeg mig (her er det en god idé at surfe en masse rundt og "plukke" ting du godt kan lide fra de forskellige hjemmesider)

Når du har de ting på plads er det tid til at snakke med lidt webbureauer. Her kan du så beskrive dit projekt (ud fra dit dokument).

De fleste der laver hjemmesider brænder for det, og elsker at snakke om det / udvikle projekter - så fat telefonen og ring lidt rundt. Du kan kun blive klogere på dit projekt af det ;)

Måden du let kan fornemme om du har fundet det rigtige webbureau for dig, det er når de hjælper dig med at forbedre dit projekt, komme med idéer til hvordan din hjemmeside kan blive bedre (eller måske pille nogle af dine idéer fra, hvis deres erfarring siger det ikke er en god idé). 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Petersen:

Har du virkelig problemer med et find på et navn til hjemmeside så vil jeg helt klart anbefale dig at læse den her side - Fra Tue

Beklager, men jeg kan virkelig ikke se hvad den artikel overhovedet kan gøre for at hjælpe med spørgsmålet, som ikke er om at finde på et godt domænenavn, men hvordan man finder rundt i junglen af gode/dårlige tilbud på at få lavet et website.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:

Jesper Petersen:

Har du virkelig problemer med et find på et navn til hjemmeside så vil jeg helt klart anbefale dig at læse den her side - Fra Tue

Beklager, men jeg kan virkelig ikke se hvad den artikel overhovedet kan gøre for at hjælpe med spørgsmålet, som ikke er om at finde på et godt domænenavn, men hvordan man finder rundt i junglen af gode/dårlige tilbud på at få lavet et website.

Det var mere hvis han han ikke vist om hvad han skal giv den af navn ;)

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Opstart123

Jeg er ikke en der laver hjemmesider, men har læst med herinde længe - et godt råd er at du virkelig skal se dig for med hvem du vælger, Amino bugner af tråde af folk der har købt en billig løsning der viser sig at være rigtig dyr i længden fordi udvikleren slet ikke har kunnet levere det som er aftalt i starten (Der findes sikkert også rigtigt mange dygtige billige nystartede folk, men desværre er der nogle imellem der ikke kan levere det de reklamerer med)

Så mht. en hjemmeside kan det godt betale sig at tage en der måske er lidt dyrere, men som kan levere den ønskede vare fremfor en halvfærdig løsning der viser sig at være næsten ubrugelig.

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)