Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så blev vores site klar - Anmeld vores nye koncept www.treemy.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, super idé :) Den er sgu meget sjov - i mangler bare en leverandør.. Hvis det er de bedste priser i kan få, kan i ligeså stoppe nu og slippe for besværet.

Med den rette leverandør, så er det ikke en dårlig idé. Hold jer eventuelt udelukkende til Københavnsområdet hvis det er der i er placeret..

Noget helt andet er - det er for svært at finde frem til hvem i er, og hvor i holder til. Her tænker jeg på fysisk adresse, og cvr. nummer

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Super hjemmeside :)

I kan altid løbende rette og opdatere i den, men det er i hvert fald en rigtig god start i har fået.

Tilmeldt 12. Nov 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Priserne er ikke højt sat overhovedet. Det koster et ordentligt juletræ i normannsgran.

Fra København N
Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Esben Bock Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes måske også priserne ser lidt hampre ud. Måske kunne i overveje at sætte 3 simple priser på. 250, 300 og 350. Det var min første tanke.

Der er også noget med fonten, som ser lidt lille ud. Og logoet er lidt uden for stilen, man forventer. Ellers synes jeg, det ser fint ud. Og jeg synes, konceptet er sjovt.

Held og lykke med det.

Mvh Esben

Brændely.com 

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes ikke jeres juletræer ser FOR dyre ud, det er vel det prisleje nordmannsgran er i efterhånden - men noget i burde fremhæve er kvaliteten af jeres træer, at de altid er fyldige, symetriske osv. osv, - for det bliver svært at få folk til at betale så mange penge for et træ hvis de frygter at få et skaldet usymmetrisk træ.

Eller et godt koncept, det bliver spændende at se hvordan det går med det, held og lykke herfra.

Har du overvejet noget mersalg i form af julepynt, lyskæder osv. ?

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, en stor styrke ved jeres koncept er, at man også kan sende et juletræ til en fjern slægtning fx - der ikke selv har mulighed for at hente et træ. 

Super prof speak i jeres video. Det giver lige lidt ekstra. Hvem har produceret det?

Go' jul!

Bedste hilsner

Ditte

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  SearchMind Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens,

Er rigtig glad for alle kommentarene, og suger til mig. Vi er i gang med at kigge på andre fonte, og gøre vores handelbetingelser samt information omkring os mere synligt. 

I forhold til prisstrukturen på siden, er der ikke meget at gøre i forhold til at skære mere af. Vi levere helt ind i stuen, og fragten er inkluderet i vores pris. Jeg syntes selv det er en skarp pris man får taget i betragtning at du også er garanteret det friskeste træ, da det først bliver fældet ved bestilling. 

Men tusind tak for alle kommentarerne - vi glæder os til at fortælle hvordan det er gået i januar mdr. 

Med Venlig Hilsen

Hans

Ønsker du større synlighed online? Invester i Søgeoptimering her!!

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans
Jeg har sendt dig en privat besked med lidt feedback på treemy.dk
Mvh Dennis 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)