Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

 Så har du da vidst ikke holdt øje med deres PBS og udover det så er her lige lidt cut'n'paste fra deres forside:

Fejl på maskine lørdag d. 13. oktober 2007 @ 03:24
Udfald i telefonservice. mandag d. 1. oktober 2007 @ 13:04
Tak til nianet.. fredag d. 14. september 2007 @ 14:42
Problemer med linieleverandør fredag d. 17. august 2007 @ 15:50
 

Og ja det er ikke altsammen direkte deres skyld, men som sagt er det kun dem der har magten til at styre deres leverandører. Den magt har jeg som (tilmed ikke betalende) bruger ikke.

Dankort og PBS tirsdag d. 8. maj 2007 @ 22:59
.. det lader til at PBS har væltet dankortsystemet siden kl ca 19:30 idag tirsdag..

Her påstås det er hele Dankort systemet er væltet? Det har jeg svært ved at tro, de webshops jeg hoster for oplevede på daværende tidspunkt ingen nedetid?

Men nu må jeg hellere honorere mit løfte og holde inde med at hijacke denne tråd, og jeg vil bede til at i holder inde med jeres flames hvilket dette er. Jeg giver udtryk for min holdning som helt klart er at man får hvad man betaler for og til professionelt brug foretrækker jeg at betale lidt mere mod at få en god service. Og som jeg har sagt før er det muligt at i selv mener at servicen er god nok, det syntes jeg bare ikke og det er min holdning som i ikke kan ændre (ihvertfald ikke ved at flame mig på Amino). 
 
Desuden ser det heller ikke vildt godt ud at i er der som falke hver eneste gang i bliver kritiseret. Det giver ihvertfald mig et lille hint om at der måske er noget om kritiken.
 
Men nu prøver jeg så igen at bede jer om at lade være med at hijacke mere af denne tråd, hvis i ønsker en dialog om dette skal i være velkommen til at kontakte mig andetsted eller evt. starte en tråd om emnet. 
 
Ronnikc: Helt enig, deres DNS Servere er i top og har aldrig været nede :) 
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

100% støtte til GratisDNS.dk

Fungere upåklageligt, aldrig oplevet nedetid og det har siden tidernes morgen (næsten) været super nemt at bruge.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:

Det letteste er at du får flyttet domænet til din udbyder, needhost.dk

 

Nu vi er inde på Needhost, så kan jeg kun anbefale at benytte en anden udbyder.

Jeg oplever ekstremt meget nedetid hos dem, og ingen aner noget om hvorfor, i stedet får jeg tit et flabet svar smidt i ansigtet.

Needhost kan efter mine oplevelser ikke anbefales! 

Personligt rykker jeg alt fra dem i den nærmeste fremtid. 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dine udokumenteret latterlige påstande gider jeg ikke spilde tid på. Det mener mere om et forsøg at slå folk med jantaloven end noget andet. Du har her for 14 dage siden, ændret den administrative email til salg@gratisdns.dk på din konto med de to domæner.. Så du er da velviddende om at den eksistere. Betyder det at du ikke mere vil kendes ved dine domæner? Er det særligt professionelt af dig, som faktum, at du basere din forretning på et .bz domæne, som du hoster hos os (Gratisdns) hvor du har overgivet den administrative email til salg@gratisdns.dk ? Skal jeg reformulere det 3. gang? ;; ANSWER SECTION: mcs.bz. 43200 IN SOA ns1.gratisdns.dk. salg.gratisdns.dk. 2007110602 10800 3600 2419000 43200 ;; AUTHORITY SECTION: mc-solutions.dk. 300 IN NS ns1.mcs.bz. mc-solutions.dk. 300 IN NS ns2.mcs.bz. (ovenstående tekst er nok smeltet sammen til eeen forbandet lang ulæselig linie.. Det faktum ligger i jeg bruger Mac / OS X / safari. Dette er meddelt til forumet ejer at forumet æder mine linieskift)
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
mcsolutions:
Ronnikc: Helt enig, deres DNS Servere er i top og har aldrig været nede :) 
Godt du kan forstå det. Om det er pbs/kommunikation mellem PBS og betalingsleverandør og de ting der er imellem der, det synes jeg vi skal lade en cashcow expert om at forklare. De vil så forklare dig at PBS har et testsystem som ikke tilsvare produktionssystemet. De vil fortælle dig at pbs flere gange i år har lavet software rettelser som har påvirket service dagen efter. Se dagspressen. Hvorfor mener du at det er et problem jeg svare igen på dine tåbelige postulater? Fordi du ikke har ret?
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville lige sige, at jeg har anvendt GratisDNS de seneste 5-6 år, og det kører da meget stabilt. At man risikerer at få mere og mindre tåbelige svar tilbage i support forum m.m. overlever man sagtens Tongue Tied

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

mcsolutions:

Hej Anders

 Så har du da vidst ikke holdt øje med deres PBS og udover det så er her lige lidt cut'n'paste fra deres forside:

Fejl på maskine lørdag d. 13. oktober 2007 @ 03:24
Udfald i telefonservice. mandag d. 1. oktober 2007 @ 13:04
Tak til nianet.. fredag d. 14. september 2007 @ 14:42
Problemer med linieleverandør fredag d. 17. august 2007 @ 15:50
 

Og ja det er ikke altsammen direkte deres skyld, men som sagt er det kun dem der har magten til at styre deres leverandører. Den magt har jeg som (tilmed ikke betalende) bruger ikke.

Dankort og PBS tirsdag d. 8. maj 2007 @ 22:59
.. det lader til at PBS har væltet dankortsystemet siden kl ca 19:30 idag tirsdag..

Her påstås det er hele Dankort systemet er væltet? Det har jeg svært ved at tro, de webshops jeg hoster for oplevede på daværende tidspunkt ingen nedetid?

Men nu må jeg hellere honorere mit løfte og holde inde med at hijacke denne tråd, og jeg vil bede til at i holder inde med jeres flames hvilket dette er. Jeg giver udtryk for min holdning som helt klart er at man får hvad man betaler for og til professionelt brug foretrækker jeg at betale lidt mere mod at få en god service. Og som jeg har sagt før er det muligt at i selv mener at servicen er god nok, det syntes jeg bare ikke og det er min holdning som i ikke kan ændre (ihvertfald ikke ved at flame mig på Amino). 
 
Desuden ser det heller ikke vildt godt ud at i er der som falke hver eneste gang i bliver kritiseret. Det giver ihvertfald mig et lille hint om at der måske er noget om kritiken.
 
Men nu prøver jeg så igen at bede jer om at lade være med at hijacke mere af denne tråd, hvis i ønsker en dialog om dette skal i være velkommen til at kontakte mig andetsted eller evt. starte en tråd om emnet. 
 
Ronnikc: Helt enig, deres DNS Servere er i top og har aldrig været nede :) 

 

 

Du læste tydeligvis ikke mit indlæg, jeg skrev kun om deres DNS service, som der mig bekendt, aldrig har været nedetid på

Jeg er generelt ligeglad med om PBS har problemer, det oplever man alligevel ca. en gang om ugen når de opdaterer deres system natten til mandag, så vidt jeg husker.

Telefonen hos GratisDNS kan jeg også godt overleve uden.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)